fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: האם הפועל עכו תשיג ניצחון בכורה העונה בליגה?

אחרי פגרה כפויה של יותר מחודש ימים עקב התפשטות נגיף הקורונה, משחקי הליגה הלאומית יתחדשו הערב. הפועל עכו תארח למפגש תחתית את הפועל עפולה (שעה 19:15). המאמן אלי כהן: "באים במטרה אחת, לנצח"
הכנות אחרונות. שחקני הפועל עכו מוכנים לקראת חידוש המשחקים צילום: זיו פרבר

הפועל עכו (לאומית)

היום זה מתחיל. הליגה הלאומית חוזרת לפעילות עם משחקי המחזור השישי, כהפועל עכו תארח את הפועל עפולה (שעה 19:15, אצטדיון טוטו-עכו). נזכיר, שבתום חמישה מחזורים, מדורגת הפועל עכו במקום ה-13 בטבלה עם 3 נקודות בלבד ומאזן של 3 תוצאות תיקו ושני הפסדים.

המאמן אלי כהן: "למרות הפגרה הכפויה הארוכה, אנחנו באים למשחק עם תחושות טובות. אומנם ההכנה לא הייתה הכי אופטימלית, אבל המצב הלא פשוט הזה הוא נחלת כלל הקבוצות. המטרה שלנו היא אחת והיא לנצח. לא יהיה קל, אבל המשימה בהחלט אפשרית".

חלוץ הקבוצה רז טוויזר, שפתח מצוין את העונה, הוסיף ואמר: "מצפה לנו משחק קשה מול יריבה שנמצאת גם היא בתחתית וגם היא תילחם עבור נקודות. למרות תקופה קצרה של אימונים, אני מרגיש שאנחנו מוכנים. עבדנו קשה ונבוא נחושים כדי להשיג ניצחון ראשון העונה".

קשר הקבוצה גיתי סופר: "אחרי תקופה לא פשוטה ללא כדורגל, השחקנים פה רעבים לטרוף את המגרש. אנחנו ערוכים ומוכנים כדי לפתוח את החזרה למשחקים ברגל ימין ולצאת לדרך חדשה".

 

הישארו מעודכנים בפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות