fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, דור העתיד: העונה יצאה לדרך

העונה בליגות הצעירות (נוער ונערים) נפתחה עם משחקי הסיבוב הראשון בגביע המדינה. מי עלתה? מי הודחה? כל התשובות, בכתבה הבאה
כבש צמד שערים. ירין מלול מקבוצת נערים א' בהפועל עירוני כרמיאל | צילום: באדיבות יוסי מלול

דור העתיד, גביע המדינה, נוער

העונה בליגות הצעירות יצאה לדרך עם מחזור משחקים במסגרת הסיבוב הראשון בגביע המדינה.

הפועל עכו עם המאמן ניסים אדרי רשמה ניצחון ביתי דחוק על שמשון ת"א, 0:1, כשאת השער היחיד במשחק מבקיע שיר כהן בדקה ה-19.

גם הפועל עירוני כרמיאל עם המאמן משה שרלג, בשלב הבא, אחרי ניצחון חוץ דרמטי על עירוני אור יהודה, 0:1. אבירם נגאטי כבש את שער הניצחון בדקה ה-80.

מכבי נהריה עם המאמן אלון תיבי, השיגה ניצחון בית כשגברה על הפועל מגדל העמק, 3:4. נהריה פתחה מציון וכבר הוליכה ביתרון מבטיח של 0:4, עם שערים של שי אלבז, אבינועם עידו וצמד של מחמוד עכר. במחצית השנייה התעוררו האורחים ממגדל העמק והבקיעו שלושה שערים, אבל נהריה ידעה לשמור על יתרונה עד לסיום ולהבטיח את ניצחונה ואת עלייתה לשלב הבא.

הפועל מטה אשר עם המאמן אושרי אקוקה הודחה אחרי הפסד ביתי להפועל נוף הגליל, 3:1. מטה אשר ירדה למחצית כשהיא בפיגור, 2:0. דניאל לוי הפיח תקווה כשכבש בדקה ה-50 וצימק ל-2:1. בדקה ה-73 כבשו האורחים שער שלישי וחתמו את תוצאת המשחק.

נערים א'

הפועל עכו והמאמן אבי כהן, רשמה ניצחון חוץ על הפועל אום אל פאחם, 1:3, אחרי הארכה. אדם בדר העלה את הפועל עכו ליתרון, 0:1 בדקה ה-50, אך המארחים הצליחו לאזן בדקה ה-60 ל-1:1. לאחר שלא הושגה הכרעה, המשיכו הקבוצות להארכה. אדם בדר, השלים צמד שערים נוסף בדקות 107 ו-110, בדרך ליתרון עכואי, 1:3 ולניצחון שמעלה את הקבוצה לשלב הבא.

הפועל עירוני כרמיאל עם המאמן צחי הדר, גברה בחוץ על בית"ר רמת גן, 0:3, ועלתה גם היא לשלב הבא. לכרמיאל כבשו: ירין מלול – צמד שערים, עלי איוב – שער אחד.

נערים ב'

הפועל עכו עם המאמן ג'קי שריקי, ניצחה בחוץ את הפועל עראבה, 2:3. מוחמד שעבאן העלה את עכו ליתרון, 0:1 עוד במחצית הראשונה, אבל עראבה הגיבה בצמד שערים בדרך למהפך וליתרון, 1:2. עכו לא נשברה והגיבה עם מהפך משלה. תחילה היה זה לירוי בן דוד שכבש והשווה ל-2:2. גלעד חשוב הבקיע בדקה ה-75 וקבע את תוצאת המפגש.

גם הפועל מטה אשר בשלב הבא אחרי ניצחון ביתי מותח בבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה על מכבי עירוני קריית אתא. ענאן פואד העלה את מטה אשר ליתרון מהיר כבר בדקה השישית. קריית אתא איזנה עוד לפני ההפסקה ל-1:1. אחרי שלא הובקעו שערים התייצבו שחקני שתי הקבוצות להכרעה בפנדלים. מטה אשר דייקה 4 פעמים לעומת 2 בלבד של האורחים מקריית אתא. למטה אשר כבשו: ליאם אלטשולר, אוהד אדרי, ליעד סויסה ויוסף עיסאווי.

מכבי נהריה הודחה אחרי הפסד חוץ להפועל אום אל פאחם, 3:0.

הפועל עירוני כרמיאל הודחה גם היא אחרי הפסד ביתי למכבי אחי נצרת, 2:0.

נערים ג'

הפועל עירוני כרמיאל עם המאמן מאור שרגא, גברה בביתה על מכבי עמק חפר, 2:3. איתי אזולאי העלה את כרמיאל ליתרון, 0:1, אך האורחים איזנו ל-1:1. אמיתי רוב העלה את כרמיאל ליתרון, 1:2, אבל שוב האורחים הצליחו להשוות ל-2:2. ואז הגיע הרגע המכונן של המשחק. עמוק בתוספת הזמן זכתה כרמיאל בפנדל. מוניר נאסר דייק וקבע את תוצאת המשחק, 2:3.

בית"ר נהריה הביסה בביתה את מועדון ספורט קריית ים, 0:11.

הפועל עכו הפסידה בחוץ להפועל עפולה, 1:0.

מכבי נהריה הפסידה במשחק חוץ לעירוני מודיעין, 4:1. לנהריה צימק: איתי עוזר.

כבש צמד שערים. ירין מלול מקבוצת נערים א' בהפועל עירוני כרמיאל | צילום: באדיבות יוסי מלול

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות