fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: בפעם השלישית העונה, הפועל עכו ספגה שער שוויון בדקה האחרונה

הפועל עכו שוב שמטה נקודות יקרות כשסיימה את מפגש החוץ שלה נגד כפר קאסם בתיקו, 1:1. עכו כבר הובילה 0:1, אך בהמשך החמיצה פנדל וספגה שער שוויון דרמטי עמוק בתוספת הזמן. המאמן אלי כהן: "זה כבר לא מקריות"
לא מאמינים. שחקני הפועל עכו אחרי שספגו שער שוויון צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו (לאומית)

יש קבוצות שלומדות מטעויות ומתקנות, ויש קבוצות שלא לומדות ומשלמות. הפועל עכו שייכת לקטגוריה השנייה. אחרת, אין הסבר סביר לעובדה שבפעם השלישית העונה, הקבוצה סופגת שער שוויון דרמטי עמוק בתוספת הזמן. תחשבו איפה הייתה היום הפועל עכו, אם במאזנה היו עוד 6 נקודות ליגה יקרות. כך, שבמקום להיות ממוקמת בחלק העליון של הטבלה, מוצאת את עצמה הקבוצה מדורגת במקום ה-11 בטבלה בתום שבעה משחקים.

אחרי שספגה שערי שוויון בתוספת הזמן במשחקים נגד הפועל רמת גן (1:1) ונס ציונה (3:3), נכנסה לסטטיסטיקה חסרת המזל גם מפגש החוץ נגד כפר קאסם.

הפועל עכו פתחה מצוין וכבר בדקה ה-9 כבשה. ערן ביטון חטף כדור מהגנת כפר קאסם, חתך לרחבה והגביה כדור מדויק לראשו של יובל אורן, שהתרומם גבוה מעל שומרו ומקרוב נגח לרשת העליונה, 0:1 לעכו. בדקה ה-72 ניתנה לעכו הזדמנות פז להכפיל את יתרונה, לאחר שזכתה בבעיטת עונשין מ-11 מ'. דווקא מלך השערים שלה ושל הליגה, רז טוויזר, בעט פנדל רשלני: כדור חלש למרכז השער, שהשוער המקומי קלט בקלות. ואז הגיע הרגע הכואב במשחק. כדור שהוגבה לרחבת עכו, מצא את ראשו של אקס עכו, עימאד מחג'אנה, שנגח מעל ההגנה העכואית לפינה ופנימה, 1:1.

המאמן אלי כהן: "הגענו למשחק במטרה לייצר רצף ניצחונות והיינו מאוד קרובים לזה. משחק לא גדול שלנו אבל עם המון הקרבה. זה משחק שלישי שאנחנו סופגים שערים בדקת הסיום וזה כבר לא מקרי. אין ספק שזה כואב ומאכזב ונצטרך לתת על כך את הדעת".

קפטן הקבוצה, השוער אופק אנטמן: "השער המוקדם שהבקענו נתן לנו ביטחון בהמשך המשחק, וחבל שלא ניצלנו את זה כדי להבקיע שער שני ולגמור את הסיפור. אנחנו צריכים לדעת איך להשיג הכרעה מוקדמת ולא לחכות לדקה התשעים ואז לספוג. בכל מקרה, אנחנו צריכים להרים את עצמנו ולהתרכז כבר במשחק הבא נגד ראשון לציון".

בינתיים, צירפה הקבוצה שני שחקנים נוספים: ג'פרי ניסמבאום (26) מהפועל אום אל פאחם, ורוי עמוס (21) מאגודת ספורט אשדוד מליגה א'.

במחזור הקרוב תארח הפועל עכו את הפועל ראשון לציון, שמגיעה למפגש במומנטום חיובי אחרי שלושה ניצחונות רצופים ועלייה למקום השלישי בטבלה.

 

 

הישארו מעודכנים חדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות