fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: מה עשו הקבוצות של הישגי כרמיאל בשלב הבתים של הליגה הסדירה?

ככה בשקט, בין סגר לסגר ותחת מגבלות הקורונה, המשיכו ליגות העל בטניס שולחן לפעול בקטגוריות גברים, נשים ונוער. לאחרונה, הסתיימו שלבי הבתים המוקדמים, כששלוש נציגות של הישגי כרמיאל מצליחות להעפיל לשלבי הפלייאוף העליון
עלו לפלייאוף העליון. קבוצת הגברים של הישגי כרמיאל | צילום: איריס שטיין

טניס שולחן

בשקט, בשקט, בין סגר לסגר ותחת מגבלות הקורונה, נפתחו הליגות הבכירות בטניס שולחן. השבוע גם הסתיים לו שלב הבתים המוקדם.

העונה הנוכחית שונה מקודמותיה. 16 קבוצות חולקו לארבעה בתים של ארבע קבוצות והתמודדו ביניהן בשיטת ליגה. שתי הראשונות מכל בית העפילו לפלייאוף, שיהיה בשיטת הטוב משני משחקים.

הישגי כרמיאל, ששובצה לבית מספר 1 עם הפועל נוף הגליל, הפועל חיפה ואליצור קריית אתא, סיימה במקום השני עם 10 נקודות ומאזן של 4 ניצחונות ו-2 הפסדים.

הרכב השחקנים של הישגי כרמיאל כולל את: נתן סגל, גל פרפל ורון דימנט. המאמנים הם: יעקב כצמן וחמי גרינברג, מאמן בכיר ומוערך, שהחליף את דימה אברמנקו שעזב.

הגרלת משחקי הפלייאוף תיערך ב-9 במרץ.

במקביל, נפתחה גם ליגת העל לנשים. בתום ארבעה מחזורים, מדורגת הישגי כרמיאל 1 עם השחקניות: שלי גלמן, ניקול רפין וספיר ברקוביץ', במקום הראשון עם 7 נקודות ומאזן של 3 ניצחונות והפסד אחד.

הישגי כרמיאל 2, עם השחקניות: אלה שביט, רומי טילקין וליאל שוט, נמצאת במקום הרביעי והאחרון ללא נקודות, ללא ניצחונות וארבעה הפסדים.

במחזור הבא תארח הישגי כרמיאל 1 את אליצור קריית אתא, כשניצחון יבטיח לה סופית את ראשות הבית ואת ההעפלה לפלייאוף.

הישגי כרמיאל 2 תארח את הפועל גליל תחתון, לקרב תחתית לוהט שעשוי לקבוע את זהות השורדת ואת הקבוצה שתלך למבחנים נגד הירידה לליגה הלאומית.

קבוצות הנשים של הישגי כרמיאל חסרות העונה את אמי לי קליין, שפרשה ואת קרינה אדמסקי, שעברה לשחק בכרמל חיפה.

בהישגי כרמיאל גאים בסגל שחקני ושחקניות הקבוצות הייצוגיות בליגות הבכירות ומהעובדה שמדובר בשחקני בית שגדלו וצמחו במועדון.

המאמנת איריס שטיין: "זה פשוט מחמם את הלב לראות קבוצה שמורכבת כולה משחקני בית, שממש שמנו להם את המחבט הראשון ביד, והם גדלו והתפתחו במועדון".

גם ליגת העל לנוער, המשיכה לפעול, בהתאם כמובן לכללי הזהירות הנדרשים ולמגבלות. קבוצת הישגי כרמיאל 1 סיימה את שלב הבתים כשהיא במקום הראשון בבית מספר 3 אחרי שהשיגה 4 ניצחונות מול הפסד אחד.

הקבוצה, שמורכבת מהשחקנים: נתן סגל, מארק פולובץ ובן בכר, פתחה מצוין את משחקי הבית העליון ובתום שלושה מחזורים היא מדורגת במקום השני בטבלה עם 6 נקודות אחרי 3 ניצחונות. בחודש הקרוב אמורים להתקיים שני מחזורי הסיום, בסיומם תיקבע האלופה.

קבוצת הישגי כרמיאל 2 סיימה את שלב הבתים במקום החמישי אחרי ניצחון אחד ו-4 הפסדים. הקבוצה, עם השחקנים: ניקול רפין, ליאור שפיגלמן, ניל קלקמן ותמיר חזות, שיחקה בבית התחתון וסיימה במקום השני עם 9 נקודות ומאזן של 4 ניצחונות והפסד אחד.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות