fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עכו: עוד 5 מאנשי המועדון נדבקו בנגיף הקורונה

בנוסף לשני שחקנים שנדבקו קודם לכן, השבוע התברר, כי שני שחקנים נוספים אובחנו כנשאי הנגיף. גם המאמן אלי כהן, מנהל הקבוצה שמוליק אמירה ופיזיותרפיסט הקבוצה, התגלו חיוביים לנגיף. בינתיים, כל הפעילות נעצרה. יו"ר המנהלת: "מצפה מכולם להקפיד על ההנחיות כדי למנוע הידבקויות נוספות"
החלמה מהירה. מאמן הפועל עכו אלי כהן (במרכז) צילום: אדריאן הרבשטיין

הקורונה ממשיכה להתפשט בקרב אנשי הפועל עכו. אחרי שהשחקנים ג'ורג' דיבה וחנן ביטון, נדבקו בנגיף הקורונה, גם המאמן אלי כהן, מנהל הקבוצה שמוליק אמירה, השחקנים חן ידען והנבחן אלון דרעי, והפיזיותרפיסט הייתם בולוס, אובחנו כנשאים את הנגיף. בעקבות כך, הנחתה מחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו קרן בן נשר, לבדוק את כל אנשי המועדון והשחקנים בדיקות. התוצאות היו שליליות.

בינתיים, בהתאם להנחיית משרד הבריאות, נעצרה כל הפעילות (אימונים ומשחקים) וטרם נקבע מועד סופי להמשך הליגה. בהודעה שפרסמה מנהלת הליגה נאמר, כי הפעילות צפויה לחזור בהדרגה ביום שלישי הבא (13 באוקטובר), אך יש לקחת זאת בערבון מוגבל, שכן הכל תלוי בנתוני התחלואה בישראל.

יו"ר המנהלת ארז כלפון: "בשלב זה לא תתאפשר חזרת הקבוצות בשתי הליגות המקצועיות לפעילות לאימונים קבוצתיים, ולכן הקבוצות מתבקשות לשמור על כללי הסגר בהתאם להנחיות הממשלה. אנו נמצאים בקשר רצוף עם משרדי הממשלה על מנת לאפשר את חידוש הפעילות ונעדכן בכל שינוי בנושא. המועדונים התבקשו להכין תכניות אימונים עצמאיים לשחקנים על מנת לקצר את זמן החזרה למשחקים ואת המשך הפעילות במהלך העונה. אני דורש ומצפה מהצוותים המקצועיים והשחקנים להקפיד היטב על הכללים כדי להימנע ממקרי הידבקות נוספות".

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:🥳

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות