fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הישרדות, טייק 2: הפועל עכו תשחק בפלייאוף התחתון

אחרי שבעונה שעברה נחלצה הפועל עכו מנשירה לליגה א' בזכות ניצחון כפול במשחקי המבחן, גם העונה היא תיאבק על מקומה בליגה הלאומית במסגרת משחקי הפלייאוף התחתון שיחלו השבוע
משחקי בפלייאוף התחתון | גל קולני מהפועל עכו מול שחקן יריב צילום: אדריאן הרבשטיין
משחקי בפלייאוף התחתון | גל קולני מהפועל עכו מול שחקן יריב צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו סיימה את הליגה הסדירה עם הפסד חוץ למוליכת הטבלה מכבי פ"ת.

עכו מגיעה לפלייאוף התחתון כשהיא מדורגת במקום ה-12 בטבלה עם 34 נקודות, ובפער של 8 נקודות מהפועל בני לוד שבמקום ה-14, שמוביל למשחקי מבחן נגד הירידה לליגה א' ו-10 נקודות מהפועל אשקלון שבמקום ה-15, שמוליך לנשירה אוטומטית לליגה א'.

הפועל עכו רשמה בליגה מאזן של 8 ניצחונות, 10 תוצאות תיקו ו-12 הפסדים. היא כבשה 24 שערים בלבד ומנגד ספגה 27 שערים (הכי מעט בליגה).

במשחק שנעל את הליגה ספגה הפועל עכו הפסד חוץ למכבי פ"ת, שהבטיחה לעצמה כמעט סופית את חזרתה לליגת העל.

עכו הציגה הגנה צפופה ומתואמת וקרסה פעם אחת בלבד, בדקה ה-80. המגן השמאלי אוהד אלביליה, לא הצליח לעצור את לירון כהן המקומי, שהגביה כדור למרכז הרחבה. שחקן פתח תקוואי שלא היה מכוסה, נגח מקרוב לרשת העליונה. גם חמישה חילופים שביצע המאמן אלי כהן, לא הביאו לשינוי המיוחל.

ביום רביעי (10.6) יפתחו משחקי הפלייאוף התחתון שיהיו בשיטת ליגה בת סיבוב משחקים אחד. הפועל עכו תארח את האחרונה בטבלה, הפועל עפולה.

בשבוע הבא מצפים לעכו שני משחקים. ביום שני (15.6) היא תצא למשחק חוץ קשה נגד הפועל בני לוד וביום חמישי (18.6) היא תארח בביתה את הפועל אשקלון.

שאר משחקי הפועל עכו בפלייאוף התחתון: הפועל אום אל פאחם – הפועל עכו (יום שני, 22.6), הפועל עכו – הפועל פ"ת (יום חמישי, 25.6), הפועל נוף הגליל – הפועל עכו (יום שני, 29.6), הפועל עכו מכבי אחי נצרת (יום חמישי, 2.7).

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות