fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דור העתיד, כדורגל: המהפך של קבוצת נערים ג' של כרמיאל

קבוצת נערים ג' של הפועל עירוני כרמיאל מחקה שלוש פעמים פיגור במשחקה נגד הפועל טירת הכרמל, והשלימה מהפך בדרך לניצחון, 4:5. כל התוצאות של הקבוצות הצעירות, בהמשך הכתבה
משחק כדורגל בליגות הצעירות צילום: שלמה שרביט

דור העתיד

נוער, ליגה לאומית: הפועל עכו ממשיכה את פתיחת העונה המאכזבת שלה אחרי שבמחזור האחרון ספגה הפסד ליגה שני רצוף. הפעם, זה היה במשחק חוץ מול נווה יוסף חיפה, 2:0. הפועל עכו מדורגת במקום האחרון בטבלה ללא נקודות וללא אף שער זכות.

ליגה ארצית: הפועל מטה אשר ניצלה מהפסד בית במפגשה מול פרדס חנה/כרכור, אחרי שהצליחה להשיג שוויון משער שכבשה בדקה התשעים. מטה אשר נקלעה לפיגור בדקה ה-22, אך שער שכבש עבדאללה בכר בדקת הסיום, הביא לחלוקת נקודה לכל קבוצה. בסיום, 1:1.

הפועל עירוני כרמיאל ספגה תבוסה קשה במשחק החוץ שלה נגד הפועל אום אל פאחם, 7:1. לכרמיאל צימק: מוחמד שחאדה. היה זה הפסד ליגה שני רצוף לכרמיאל שבתום שני מחזורים עדיין ללא נקודות בליגה.

נערים א', ארצית: הפועל עכו השיגה ניצחון בכורה כשגברה בביתה על הפועל נוף הגליל, 1:2. צבי זילברמן העלה את עכו ליתרון, 0:1 (דקה 30), אך בדקה ה-80 האורחים השוו ל-1:1. שער של עידן חורש בדקה ה-87 הכריע את המפגש והעניק לעכו ניצחון.

הפועל עירוני כרמיאל ספגה הפסד ליגה שני רצוף, אחרי שנכנעה בביתה למוליכת הטבלה, הפועל כפר סבא, 4:1. האורחים מכפר סבא עלו ליתרון ראשון בדקה ה-18, אך שער של כפיר שפריא מכרמיאל איזן זמנית ל-1:1. עוד לפני סיום המחצית הראשונה, הבקיעה כפר סבא פעמיים ועלתה ליתרון, 1:3. במחצית השנייה היא הוסיפה שער רביעי שקבע את תוצאת המשחק.

מחוזית:  מכבי נהריה עם המאמן אבי סבג, עלתה למקום הראשון בטבלה אחרי ניצחון ליגה שני רצוף מפתיחת העונה, 1:5 מרשים על הפועל צפת. מחמוד עכר הרשית שלושער, עבדאללה עמאש וסאלח א-דין שרכסי הוסיפו שער אחד כ"א.

נערים ב', ארצית: הפועל עכו רשמה ניצחון ליגה ראשון כשגברה בחוץ על עירוני טבריה, 1:4. לאון ביניאורישוילי הבקיע שער מהיר לזכות עכו כבר בדקה הראשונה למשחק. טבריה השוותה בדקה ה-14. זיו טוויזר, בפנדל מדויק, החזיר לעכו את היתרון. שערים של קובי צעדון (דקה 65) ועילאי יוסף (דקה 82), הגדילו את היתרון העכואי וקבעו את תוצאת המפגש.

מחוזית: הפועל מטה אשר הביסה בביתה את מכבי נהריה, 0:5 ועלתה לראש הטבלה.  

נערים ג': מפגש הפסגה בין מוליכת הטבלה, הפועל מעגן מיכאל לשנייה בטבלה, הפועל עכו, הסתיים בתיקו רב שערים, 3:3. הפועל עכו כבר פיגרה במחצית, 3:0, אבל הפגינה חוסן מנטאלי כשבמחצית השנייה כבשה שלושה שערים בדרך לשוויון. עידו כהן עם צמד שערים וזוהר שלוש בשער אחד נוסף, כבשו לעכו.

הפועל עירוני כרמיאל גברה בביתה במשחק הפכפך ורב שערים על הפועל טירת הכרמל בתוצאה, 4:5. חניכיו של המאמן עידן קפלן הפגינו חוזק מנטאלי כשחזרו שלוש פעמים מפיגור בדרך למהפך ולניצחון.

כרמיאל נקלעה לפיגור ראשון כבר בדקה החמישית, אבל נבו עזרן מכרמיאל השווה בדקה העשירית ל-1:1. בדקות 19 ו-24, כבשו האורחים מטירת הכרמל פעמיים והחזירו לעצמם את היתרון, 1:3. ליעד פרץ מכרמיאל צימק בדקה ה-26 ל-3:2, ובדקה ה-40 היה זה יוסי פרידמן מכרמיאל שכבש והשווה ל-3:3. בדקה ה-56 שוב מצאה את עצמה כרמיאל בפיגור, 4:3, ושוב ידעה להתעלות ולהגיב. תחילה היה זה רוי פרנקו שבעט כדור פנדל מדויק והשווה ל-4:4. מאלין רייטליך מכרמיאל, השלים מהפך מדהים כשכבש בדקה ה-82 והכריע את המפגש, 4:5 לכרמיאל.

 

 

הישארו מעודכנים חדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות