fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סולחה בכרמיאל: משה את משה

פגישה ראשונה לקראת שיתוף פעולה עתידי בין ראש העירייה, משה קונינסקי, ליו"ר מועצת ההורים העירונית, משה אלפנדרי
משה אלפנדרי - צילום פרטי

ביום שלישי השבוע, לאחר חמישה חודשים של נתק מוחלט, הזמין ראש העירייה משה קונינסקי את  יו"ר מועצת ההורים העירונית, משה אלפנדרי, לפגישה במשרדו.

זאת אחרי שעם בחירתה של מועצת ההורים העירונית בתחילת שנת הלימודים, סירב קונינסקי להכיר בה בנימוק כי היא פועלת בניגוד לחוזר מנכ״ל משרד החינוך, מאחר ויו״ר ההנהגה ואחד מסגניו היו חברים ברשימה פוליטית, שהתמודדה בבחירות המקומיות.

משה אלפנדרי – צילום פרטי

בפגישה הסביר קונינסקי כי כחבר ועדת החינוך של מרכז השלטון המקומי, לאחר דיון בוועדה, הגיע לתובנות וחששות בשל המצב הצפוי: "אנו עומדים ערב אתגרים רבים נוכח הבחירות הצפויות וממשלת המעבר, עובדה העלולה לגרור כמעט בוודאות את מערכת החינוך לקראת כאוס וצמצומים, ביניהם החשש שהצהרונים לא יתוקצבו, היסעי התלמידים לא יסובסדו, התחלת ביצוע הרפורמה החדשה במערכת החינוך המיוחד, העננה סביב תשלומי ההורים וביטוח התלמידים ועוד".

לאור זאת, החליטו השניים כי מוטב שמועצת ההורים העירונית, עיריית כרמיאל וראש העירייה, יפעלו יחד ובשיתוף פעולה מלא ויניחו בצד את המחלוקות למען ילדי כרמיאל.

קונינסקי: ״אנו נמצאים במצב של סימני שאלה גדולים נוכח הבחירות הצפויות והחשש שפתיחת שנת הלימודים תשובש. חשוב שבתקופה זו נפעל בשיתוף פעולה. אני רוצה להודות למשה אלפנדרי על ההתגייסות ושיתוף הפעולה. אני בטוח שהעבודה המשותפת תניב פירות״.

אלפנדרי: "ברצוני לעדכנכם שזומנתי לפגישה אצל ראש העירייה, משה קונינסקי. ראש העירייה עדכן אותי באתגרים הרבים והלא פשוטים הצפויים לנו בעיר בתחום החינוך בתקופה הקרובה. מאחר וטובת הילדים בראש מעייננו סיכמנו על שיתוף פעולה מלא בין משרדי העירייה וראש העיר, לבין מועצת ההורים העירונית בהנהגתי. אני שמח על הפגישה החשובה ומודה לראש העיר על החלטתו לשיתוף הפעולה. ומאחל הצלחה לכולנו בהמשך".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות