fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נועם דבי: גיבור ילדי הגנים בנהריה

במסגרת התנדבותו ביחידת הג'יפים של משטרת נהריה, חילץ דבי גם את ילדי הגנים "הדר" ו"סיגל". השבוע הם ביקשו להודות לו
נועם דבי מקבל חיבוק. צילום: פרטי
נועם דבי מקבל חיבוק. צילום: פרטי

בשבוע האחרון שמענו על הרבה מאוד גיבורים, שיצאו באותו יום קשה, בו הגיע השיטפון והציף את נהריה. אנחנו איתרנו אחד מהם, כדי לשמוע על מהלך היום הקשה שעבר עליו, ועל האנשים שחילץ. האחד שלנו הוא נועם דבי, בן 39 מנהריה. ביום יום, עוסק דבי בשיווק של החלקות שיער בכל הארץ, הוא מנהל שבעה אתרי אינטרנט, ובכללי, עוסק בייעוץ פרסומי – שיווקי. עבור הנשמה, הוא מתנדב ביחידת הג'יפים של משטרת נהריה.
"קיבלנו קריאה להגיע לחילוצים והתייצבנו. העירייה נתנו לי קו טלפוני, וכל 20 שניות קיבלנו טלפון להגיע לחילוץ במקום אחר. חילצתי המון אנשים, ובעיקר תלמידים וילדי גנים. היינו בבית ספר אבן שוהם, בית ספר ויצמן, גן הילדים יפה נוף באוסישקין והחילוץ שהכי ריגש אותי היה בגני הילדים הדר וסיגל, בשפרינצק. הגן הוצף כשהילדים עוד היו בתוכו, יחד עם הגננות. הגעתי לשם עם הג'יפ והסחף היה מטורף. המכוניות באיזור צפו והמחזה היה מפחיד. כדי להגיע לילדים הייתי צריך לאחוז בגדרות, על מנת לא להיסחף עם המים. הכנסנו את הילדים והגננות לרכב, יחד עם מכבי האש, ויצאנו לדרך.
נסעתי לכיוון נהריה הירוקה, נגד הזרם, על מנת להביא אותם למקום מבטחים, למתנ"ס. הרכב נלחם בשיטפון והגננות התחילו להילחץ, ואני ניסיתי להרגיע אותן. גם הן הרגישו את האוטו רוקד. פחדתי שניסחף, אבל הסתכלתי קדימה. לא ראו כלום, רק מים גועשים ובוץ ,אבל בגלל שאני מכיר את האיזור הצלחתי להגיע למקום. האוטו נפגע מכל הכיוונים, הרדיאטור התקלקל ובכלל הג'יפ איבד כיוון. הורדתי אותם בשלום ושמחתי שכך זה הסתיים. רק בשעה 21:00 הפניות לטלפון התחילו לרדת. בדרך פגשתי את ראש העירייה רונן מרלי, ששיחק אותה בגדול, ראיתי אותו מחלץ בעצמו ילד מההצפה, הרים אותו והעביר אותו צד. זה מאוד ריגש אותי".
השבוע, הזמינו הגננות והילדים את דבי לביקור בגן. "התרגשתי לקבל הזמנה מילדי הגן. ישבתי איתם, חיבקתי אותם, הם כל כך התרגשו ואני הייתי נרגש לא פחות. מכל מה שעשיתי באותו יום, המקרה המרגש הזה יישאר אצלי תמיד. יחידת הג'יפים של נהריה היא יחידה מדהימה, שעשתה עבודה מדהימה. המשטרה נתנה לנו את כל מה שצריך על מנת לתפקד בשטח. זה היה אירוע שלא רואים בכל יום, ותודה לאל על כל האנשים שהצלחנו לחלץ".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות