fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: נתפסו 130 אלף כדורים לא חוקיים להגברת האון הגברי

החבילות יועדו לאשה מבוגרת תושבת נהריה ועלה חשד כי מאחוריה מסתתרים יבואנים מסחריים המשווקים את התרופות ברחבי הארץ
מבחנות מלאות בכדורים
החקירה החלה בעקבות תפיסה של 2 חבילות דואר שהכילו כדורים (צילום: דוברות רשות המיסים)

כ- 130,000 כדורי הרזיה וכדורים המשמשים להגברת האון המיני נתפסו אתמול (ג') בנהריה על ידי יחידת הסמים של מכס חיפה, לאחר חקירה סמויה.

מבחנות מלאות בכדורים
החקירה החלה בעקבות תפיסה של 2 חבילות דואר שהכילו כדורים (צילום: דוברות רשות המיסים)

 ביחידת הסמים של מכס חיפה, בשת"פ המחלקה לפשע פרמצבטי של משרד הבריאות, מתנהלת מזה תקופה, חקירה סמויה המתמקדת בהברחה לארץ של תרופות מסוכנות לשימוש ושל תוספי תזונה האסורים ביבוא. תרופות אלו, מסוכנות לשימוש הציבור וגרמו למספר רב של מקרי מוות בעולם.

 החקירה החלה בעקבות תפיסה של 2 חבילות דואר שהכילו כדורים אסורים ביבוא. החבילות יועדו לאשה מבוגרת תושבת נהריה ועלה חשד כי מאחוריה מסתתרים יבואנים מסחריים המשווקים את התרופות ברחבי הארץ.

 ב- 24.7, במהלך פעילות משותפת של יחידת הסמים של מכס חיפה והמחלקה לפשע פרמצבטי של משרד הבריאות, נערכו חיפושים בנהריה ובחולון ונתפסו למעלה מ- 130,000 כדורים מסוגים שונים, מסוכנים ואסורים ביבוא. כמו כן התגלה, במהלך החיפוש, עסק גדול לאריזה והפצה של תרופות אלה באמצעות האינטרנט. החשוד בהפעלת רשת ההברחה והשיווק, תושב חולון בן 48, עוכב לחקירה.

הכדורים  הסגולים שנתפסו  על ידי  יחידת הסמים של מכס חיפה
הכדורים הסגולים שנתפסו על ידי יחידת הסמים של מכס חיפה (צילום: דוברות רשות המיסים)

מהחקירה עולה חשד כי נשלחו לארץ עשרות רבות של חבילות דואר אשר הכילו את הכדורים כשהוצהר לגביהן על "ויטמינים". חבילות אלה נשלחו ל"אנשי קש" באזורים שונים בארץ על מנת למנוע את איתור וגילוי ההברחות. לאחר הגעת החבילות, נהג החשוד לאסוף את החבילות ולשווק אותן באמצעות האינטרנט. יחידת הסמים של מכס חיפה ממשיכה באיתור חבילות נוספות שהוברחו בשיטה דומה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות