fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתקרבים ליעד

בית"ר נהריה חזרה לנצח אחרי 4 תוצאות תיקו רצופות, ושוב הגדילה את הפער בצמרת. הפועל נהריה הובילה כבר 0:2 במשחק הבית שלה נגד כפר כנא, אבל ספגה שלישייה וירדה מנוצחת
משחקים בארגז חול. שחקן בית"ר נהריה חולף על פני יריב מקומי (צילום: מיכה פישנזון)

בית"ר נהריה (ליגה ב')
החלה הספירה לאחור. שבעה משחקי ליגה, מפרידים בין בית"ר נהריה לזכייה בכרטיס העלייה הנכסף לליגה א'. במחזור האחרון, יצאו הבית"רים למשחק חוץ נגד האחרונה בטבלה, ביר אל מכסור, כשאחריהם שרשרת של 4 משחקי תיקו רצופים, שהביאו לצמצום הפער בצמרת. שחקני בית"ר הזיעו קשה, אבל בסופו של משחק רשמו ניצחון דחוק של 0:1, משער שנכבש בדקה ה-84 על ידי אסף פחימה (פנדל). המאמן יוסי (ג'רי) בן חמו: "בליגה הזאת, אין משחקים קלים במיוחד כששיחקנו במגרש שהוא ארגז חול. בגלל מצבם בתחתית, הם נלחמו נגדנו ואני שמח שחזרנו עם כל הנקודות".

משחקים בארגז חול. שחקן בית"ר נהריה חולף על פני יריב מקומי (צילום: מיכה פישנזון)

עכשיו, כשהפער שוב צמח ל-4 נקודות, יש איזו קבוצה שיכולה לאיים עליכם?
"הקבוצה היחידה שאני חושש ממנה, היא הקבוצה שלנו. הכל תלוי בנו ואם נדע לעמוד בלחץ של המחזורים האחרונים והמכריעים. כשהיה לנו סגל מלא, הקבוצה רצה יפה ופתחנו פער, אבל במשחקים האחרונים חסרנו בכל משחק 3-4 שחקנים וזה פגע במרקם הקבוצתי".

במחזור הקרוב תארח בית"ר נהריה את הפועל כאוכב, שגם היא נאבקת בצמרת הגבוהה.

הפועל נהריה (ליגה ג')
הקבוצה לא השכילה לשמור על יתרון 0:2, במשחקה הביתי נגד בית"ר כפר קנא, משערים של אלכסיי צ'רנין וניקולה דאלי, ובמחצית השנייה ספגה שלושה שערים שהורידו אותה מהמגרש ללא נקודות. היו"ר עמוס גבריאל, כך נראה, כבר מייחל לסיום העונה כדי שיוכל להתכונן לעונה הבאה, שאולי תהיה מאתגרת יותר.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות