fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרון לציון

ברוך השב. יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי עם ראש עיריית נהריה רונן מרלי
ברוך השב. יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי עם ראש עיריית נהריה רונן מרלי צילום: אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה קרסה מול מכבי ראשון לציון הלוהטת וירדה שוב למקום האחרון בטבלה. המאמן אלפסי: "אנחנו חייבים לשפר את היכולת, בעיקר בהגנה, אחרת לא ננצח משחקים"
(ליגת על) עירוני נהריה – מכבי ראשל"צ, 98:75

עירוני נהריה לא הצליחה לעצור את הדהירה המרשימה של מכבי ראשל"צ (6 ניצחונות רצופים) ונכנעה לה בביתה.

היכל הספורט בעין שרה היה מלא בכ-2,300 אוהדים, שהפגינו אופטימיות אחרי הניצחון במחזור הקודם בחוץ על בני הרצליה. אלא שתקוות לחוד, ומציאות לחוד. נהריה היתה בעניינים ב-3 רבעים, ועם פתיחת הרבע האחרון פשוט הרימה ידיים במרוץ אחר האורחים.

פתיחת המשחק היתה שקולה (5:5, דקה 2), אך ראשל"צ פתחה מבערים ובריצת, 2:10, עלתה ל-7:15. נהריה לקחה פסק זמן וחזרה מפוקסת בדרך ליתרון בסיום הרבע הראשון, 24:26. נהריה פתחה את הרבע השני בשלשה מדויקת ועלתה ל-24:29, אך פה נבלמה, וראשל"צ שוב חזרה לעניינים. היתרון נע מקבוצה לקבוצה עד סיום המחצית הראשונה שהסתיימה בשוויון, 46:46. ראשל"צ עלתה לוהטת למחצית השנייה ורצה, 0:13, ללא מענה סגול. נהריה יצאה מהלם הפתיחה והצליחה רק לצמק מעט עד סיום הרבע השלישי שנגמר בפיגור, 69:57. ראשל"צ פתחה חזק את הרבע הרביעי וכלל שנקפו הדקות הגדילה את יתרונה. לנהריה תשו הכוחות מהמרדף הבלתי פוסק והדקות האחרונות היו לאחר שהמשחק כבר הוכרע.

הופעת בכורה פושרת. קרופורד מנהריה נחסם על ידי שחקן ראשל"צ צילומים: אדריאן הרבשטיין
הופעת בכורה פושרת. קרופורד מנהריה נחסם על ידי שחקן ראשל"צ צילומים: אדריאן הרבשטיין מרלי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

לנהריה קלעו: דגן יבזורי – 17 נק', ג'ורדן קרופורד – 13 נק', מייק הנרי – 10 נק', יפתח זיו – 9 נק', איגור נסטרנקו ונאנה פולאנד – 8 נק' כ"א, טרי אלן – 7 נק', ניב משגב – 3 נק'.

המאמן אריק אלפסי: "זה לא היה משחק טוב שלנו, בעיקר לא מבחינה הגנתית. אסור לנו להיראות ביכולת כזאת, בטח לא בבית מול האוהדים שלנו. יש לנו קבוצה כישרונית, אבל בלי הגנה אגרסיבית, לא נוכל לנצח משחקים. אנחנו חייבים לשפר את היכולת שלנו, וכמו שציינתי, בעיקר במשחק ההגנה".

על שחקן הרכש החדש, ג'ורדן קרופורד, ששיחק בעבר בליגת האנ.בי.איי., אמר אלפסי: "הוא היה טוב במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה הוא קצת נעלם, כמו כל הקבוצה. אני בטוח שברגע שהוא יחזור לכושר משחק מלא, הוא יעזור לנו".

בעקבות ההפסד, נחתה עירוני נהריה שוב למקום האחרון בטבלה.

מחזה מרגש התרחש כשיו"ר הקבוצה ניסים אלפסי, שנעדר בחודשים האחרונים עקב בעיות בריאותיות, חזר להיכל הספורט והתקבל בכבוד על ידי ראש עיריית נהריה, רונן מרלי.

ברוך השב. יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי עם ראש עיריית נהריה רונן מרלי
ברוך השב. יו"ר עירוני נהריה ניסים אלפסי עם ראש עיריית נהריה רונן מרלי צילום: אדריאן הרבשטיין

(ארצית) הפועל מעלות

הפועל מעלות נפרדה השבוע משחקנה ולדי ירמישין, שעבר למרכז הארץ. ירמישין קלע במהלך סיבוב המשחקים הראשון 5 נקודות בממוצע.

ירמישין: "אני עוזב את הפועל מעלות מוקדם מהצפוי, אבל לא הכל בחיים מסתדר כמו שאתה מתכנן. הכרתי פה אנשים מדהימים וחברים שילכו איתי גם מחוץ לכדורסל. אני אוהב את מעלות ומאחלה לקבוצה הצלחה". יו"ר הפועל מעלות איריס וקנין: "אנו מודים לולדי על התקופה שלו בקבוצה ועל תרומתו המקצועית והחברתית, ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו".

במקביל, מי שחזר לפעילות בקבוצה הוא הרכז הצעיר אביב למברג, שהחלים מפציעה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה.

הפועל מעלות, שמדשדשת במרכז הטבלה, ניסתה במהלך הפגרה לצרף שחקני חיזוק, אך ללא הצלחה.

היו"ר וקנין: "לצערי, לא הצלחנו למצוא שחקנים פנויים שיכולים לשדרג אותנו, ונמשיך ולהתבסס על הסגל הקיים. אני מברכת את חזרתו של אביב למברג, ואני בטוחה שהוא יכול להוסיף לנו. המטרה שלנו בסיבוב השני היא לא להיגרר למאבקי התחתית ולהבטיח את מקומנו בליגה כמה שיותר מוקדם".
לאן השבוע

ליגת העל (מוצאי שבת, 19.1)

עירוני נס ציונה – עירוני נהריה (שעה 20:00)

ארצית (יום ראשון, 20.1)

בית"ר כפר יונה – הפועל עכו

הפועל מעלות – מכבי חדרה (שעה 20:00)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות