fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: שלוש דמויות בחברה הישראלית יונצחו בעיר

רחוב בעיר ייקרא על שמו של ראש העיר לשעבר חיים לבב, בית ספר על שמה של רונה רמון וכיכר על שם הרב עובדיה יוסף
הפר את הנחיות הסגר? רונן מרלי | צילום: עיריית נהריה
הפר את הנחיות הסגר? רונן מרלי | צילום: עיריית נהריה

עיריית נהריה החליטה השבוע להנציח את זכרן של שלוש דמויות מוכרות בחברה הישראלית ובנהריה.

כך לדוגמה ייקרא רחוב על שמו של ראש העיר לשעבר, חיים לבב, בית ספר על שמה של רונה רמון, אלמנתו של האסטרונאוט הישראלי הראשון אילן רמון, וכיכר ע"ש הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של ש"ס. ההחלטה התקבלה על ידי ועדת השמות של העירייה.

רונה רמון
רונה רמון (צילום: עצמי)

חיים לבב שימש כראש עיריית נהריה בשנים 1984 -1989 הוא נפטר לפני 14 שנה ועל שמו ייקרא הרחוב הראשי בשכונת אריק שרון, הנבנית בימים אלה במזרח העיר.

רונה רמון, כלת פרס ישראל למפעל חיים, אשת חינוך שקידמה יוזמות רבות למען בני הנוער בישראל, תונצח בנהריה ועל שמה ייקרא בית הספר החדש לחינוך מיוחד המיועד לילדים עם צרכים מיוחדים שיפתח ב-1 בספטמבר בשכונת טרומפלדור בעיר.

הרב עובדיה יוסף, חתן פרס ישראל לספרות תורנית, שימש בעבר כרב הראשי הספרדי לישראל וכאמור, כמנהיג תנועת ש"ס. שמו יונצח בכיכר החדשה על כביש 4 בכניסה לשכונת טרומפלדור.

ראש העיר רונן מרלי: "מדובר בשלושה אישים שתרמו רבות למדינה בתחומים בהם עסקו. אני מודה למשפחות לבב, רמון ויוסף, שנתנו את הסכמתן להצעה להנציח את זכר יקירן בעיר נהריה, כך שדור העתיד יכיר היטב את עשייתם של השלושה למען החברה והקהילה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות