fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: נדחתה בקשת חברות האופוזיציה לצו ביניים

חברות מועצת העיר אורנה שטרקמן, שרית נס פררו ולירז איתמר ביקשו מבית המשפט להקפיא את המכרז לייעוץ ארגוני שפרסמה עיריית נהריה. השופט: "לא מצאתי ולו נימוק אחד המצדיק מתן צו ביניים לעצירת המכרז"
אורנה שטרקמן צילום: אדריאן הרבשטיין
אורנה שטרקמן צילום: אדריאן הרבשטיין

חברות מועצת העיר אורנה שטרקמן, שרית נס פררו ולירז איתמר ביקשו מבית המשפט להקפיא את המכרז לייעוץ ארגוני שפרסמה עיריית נהריה. השופט: "לא מצאתי ולו נימוק אחד המצדיק מתן צו ביניים לעצירת המכרז" 

שופט בית המשפט המחוזי בחיפה, השופט נאסר ג'השאן, החליט בימים האחרונים לדחות את בקשתן של חברות מועצת העיר נהריה, אורנה שטרקמן, שרית נס פררו ולירז איתמר, להקפיא את החלטת ועדת המכרזים, לבטל את המכרז ולכנס מחדש את הוועדה.

כזכור, בישיבת המועצה שנערכה בחודש מרץ האחרון עלה לדיון  עניין המכרז שפורסם על ידי העירייה. הזוכה במכרז הייתה חברה שחלק ממניותיה מוחזק על ידי צביאל רובין ובעקבות כך התחוללה סערה בישיבה, עת חברות האופוזיציה ושטרקמן בראשן, תקפו את ראש העיר מרלי בטענה כי הוא "תפר" את המכרז לרובין, חברו הטוב.

יצוין, כי בעקבות אמירותיה של שטרקמן, הגיש נגדה רובין תביעה שעניינה לשון הרע. חברות האופוזיציה בחרו, כאמור, לפנות בעתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי בחיפה בבקשה לבטל את המכרז ולהורות על כינוס מחדש של ועדת המכרזים.

השופט נאסר ג'האשן, דחה, כאמור, את הבקשה על הסף וקבע כי לא מצא ולו נימוק אחד המצדיק מתן צו ביניים על מנת לעצור את המכרז: "לאחר שעיינתי בבקשה, בכתב העתירה ובנספחיהם, מצאתי לדחות את הבקשה למתן צו ביניים על הסף",  כתב השופט ג'האשן.

יצוין, כי ההחלטה לדחות את הבקשה ניתנה עוד בטרם הוגשה תגובת הצדדים  וכתבי התשובה של המשיבים לעתירה.

יצוין כי בא כוחן של חברות המועצה, עו"ד דורון אוחיון, הודיע על הפסקת ייצוגן, עוד בטרם קיבל בית המשפט את החלטתו.

מחברת ד.ר אלפא שיווק בע"מ, הזוכה במכרז והמיוצגת על ידי משרד עורכי הדין לאור נמסר: "ההחלטה לא הפתיעה אותנו, שכן גם בעתירה עצמה, מלבד רכילות וטענות סרק אין כל ביסוס משפטי. לצערנו חברתנו נקלעה למהלך פוליטי ציני של חברות המועצה והנזק שנגרם לנו, בין היתר בגין העתירה הנ"ל, עוד נאמד בימים אלו. אנו ממתינים בקוצר רוח לדיון על מנת ששפיכות הדמים שנעשה לחברתנו ייפסק, הצדק יצא לאור ונעמוד על כל ההוצאות המשפטיות והנזקים שנגרמו לנו".

ע

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות