fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: מי מחבל בתחנות האוטובוס?

תחנות האוטובוס בבלפור נהריה סובלות נזה שנתיים ממעשי ונדליזם חמורים. העירייה נאלצת להחליף ולתקן את התחנות על בסיס קבוע
אחת התחנות החבולות. צילום: באדיבות התושבים

תחנות האוטובוס בבלפור נהריה, המשמשות את תושבי הרחוב וגם את תלמידי בית הספר "נופר" בדרכם אל בית הספר ובדרכם חזרה הביתה, נראות רע, ולטענת תושבי הרחוב, מזה שנתיים, סובלות ממעשי ונדליזם חמורים.

התושבים המשתמשים בתחנות מוחים על כך, שלמרות פניות חוזרות ונשנות למשטרה ולעירייה, המצב אינו משתפר. מבוגרים, נשים בהריון, חיילים ותושבים נוספים נאלצים לעמוד בקיץ תחת השמש הקופחת ובחורף ללא הגנה מפני הגשם והרוח, בתחנה עירומה.

חטיבת הביניים נופר, של בית הספר הרב תחומי מקבוצת עמל, חרטה על דגלה את ערך המצוינות, אך לטענת התושבים, מקור מצבן של תחנות האוטובוס הוא במעשי קונדס של תלמידי בית הספר עצמם, כאשר בעקבות מעשים אלה, נאלצת העירייה להחליף את חלונות התחנה פעם אחר פעם, בכספי הציבור.

התחנות ממוקמות בבלפור מס' 95  ובמס' 99. תושבים המתגוררים ברחוב סיפרו השבוע לצפון-1 כי לא פעם התעמתו עם תלמידים לאחר שבירת חלונות התחנות, אך ללא הואיל. לטענתם, הפניות למוקד העירייה ולמשטרה, לא מטופלות בהתאם. אחד מהם אף טוען כי שוחח עם סגנית בית הספר וזו הבטיחה לעשות כל שביכולתה לטפל בנושא. מדובר בהאשמה חמורה ביותר, שכן, מתגובת העירייה ניתן להבין כי היא עדיין פועלת בשיתוף המשטרה לאתר את המפגעים בתחנות.

מעיריית נהריה נמסר בתגובה: ״העירייה פועלת בשיתוף משטרת ישראל על מנת להביא לאיתור מבצעי פעולות השחתה ופגיעה ברכוש. בשבוע שעבר החלה לפעול יחידת שיטור משולב, אשר תפקידה בין היתר לסייר ברחבי העיר במניעה וטיפול בזמן אמת באכיפת הסדר הציבורי על כל היבטיו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות