fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: מוטי בן שבת ז"ל הובא למנוחות

נשיא המדינה שלח מכתב תנחומים למשפחתו: "אומץ הלב שלו, הסירוב לעמוד מנגד, הגבורה שלו, מהדהדים בלב כולנו ומהווים מופת של אנושיות וערבות הדדית בצורתן הנעלה ביותר"

מאות ליוו את מוטי בן שבת ז"ל, בן 38, מנהריה, נשוי ואב לילדים, בדרכו האחרונה, לאחר שקיפח את חייו אמש (רביעי) בהצפות בעיר.
בלוויה נכחו גם שר הדתות יצחק וקנין וראש עיריית נהריה רונן מרלי.
נשיא המדינה שלח מכתב תנחומים למשפחתו ובו כתב:
"משפחת בן שבת היקרה והאמיצה, שמעתי בכאב גדול על פטירתו של מוטי, שטבע בשיטפונות שהציפו את נהריה ביממה האחרונה. העיניים מתקשות להשלים עם התמונות והמראות של רחובות שלווים שהפכו פתאום לזירה של טרגדיה נוראה. מוטי סיכן את חייו כדי לחלץ משפחה שרכבה החל לשקוע מתחת למים שהציפו את הרחוב. בשניות הללו, שבהן המעשה מקדים את המחשבה, נמדד אופיו האמתי של אדם. מוטי לא חשב פעמיים וזינק אל הזרם הסוחף, בתקווה להציל משפחה שלא הכיר, ושאיימה להילכד מתחת למים.
אומץ הלב שלו, הסירוב לעמוד מנגד, הגבורה שלו, מהדהדים בלב כולנו ומהווים מופת של אנושיות וערבות הדדית בצורתן הנעלה ביותר. אנא, בשמי ובשם אזרחי ישראל כולם, קבלו את תנחומיי הכנים בשעה הקשה הזו. תהא נשמתו של מוטי, הגיבור שלנו, צרורה בצרור החיים. יש גיבורים בישראל!״
בנוסף, שוחח הנשיא עם ראש העיר רונן מרלי והתעדכן בנעשה בעיר ואמר לו: "מסור את תנחומי העמוקים למשפחת בן שבת, מפעם לפעם בעיתות מצוקה אנחנו מגלים גיבורים שזוהרים ברקיע. ״אומץ הלב שלו, הסירוב לעמוד מנגד, הגבורה שלו, מהדהדים בלב כולנו ומהווים מופת של אנושיות וערבות הדדית בצורתן הנעלה ביותר״
"אני עוקב בדאגה אחר הנעשה בעיר ביממה האחרונה, ואחרי העשייה שלך ואני גאה בך", אמר הנשיא לראש העיר מרלי והוסיף שיש צורך לקיים דיון מעמיק לגבי הצרכים והתשתיות של העיר.
"מסור את תנחומי העמוקים למשפחת בן שבת. ביקש הנשיא מראש העיר והוסיף: ״מפעם לפעם בעתות מצוקה אנחנו מגלים גיבורים שזוהרים ברקיע. המעשה שעשה בכדי להציל נפשות הוא אומץ לב יוצא דופן, גבורה של ממש עליה שילם בחייו".
"מדובר בגיבור אמיתי," השיב ראש העיר והודה לנשיא על שיחת הטלפון והדאגה לשלום תושבי העיר.
בתוכנית הבוקר "חמישי שמח" עם רינה בן עיון ואייל בוחבוט ברדיו צפון, קרא מרלי לראש הממשלה לסייע לנהריה, לעמוד את הנזקים ולהכריז על אסון טבע. ואמר: "אני מצפה שראש הממשלה ישלח את כל מי שצריך כדי לפתור לנהריה את הבעיה. נהריה לא צריכה יותר מכמה מאות אלפי שקלים לשיקום העיר".
מספר שעות מאוחר יותר, ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בטלפון עם ראש עיריית נהריה, ועדכן אותו כי הנחה את ממלא מקום מנכ"ל משרד רה"מ, רונן פרץ, לתת סיוע מידי לנהריה וכן סיוע נוסף בהמשך, עבור שיקום פגעי מזג אוויר.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות