fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: המכרז למנכ"ל החברה הכלכלית יצא לדרך

בשנה האחרונה נוהלה החברה הכלכלית בידי מנכ"ל העירייה היוצא דני חמיאס, כממלא מקום למנכ"ל, וכעת פורסם המכרז לאיתור מנכ"ל רשמי
עיריית נהריה | צילום: דורון גולן
עיריית נהריה | צילום: דורון גולן

הקץ לשמועות: דני חמיאס שכיהן בחודשים האחרונים כממלא מקום למנכ"ל החברה הכלכלית של עיריית נהריה, יסיים את תפקידו, ובתוך כך, המכרז לאיתור מנכ"ל לחברה הכלכלית פורסם השבוע באתר העירייה.

חמיאס כיהן בתפקידו כממלא מקום לבקשתו של ראש עיריית נהריה רונן מרלי, שתחילה, ביקש ממנו ללוות במשך שלושה חודשים את מנכ"ל העירייה הנכנס אלי אלבז, ובתום התקופה ביקש ממנו להישאר כממלא מקום של מנכ"ל החברה הכלכלית, תפקיד אותו הוא מבצע עד היום.

בזמן כהונתו של סבג, כיהן חמיאס בשני כובעים, הן כמנכ"ל העירייה והן כמנכ"ל החברה הכלכלית, ולפני שלוש שנים זכה לביקורת על כך בדו"ח ביקורת של משרד הפנים, כמו גם על גירעון החברה, התנהלותה הכלכלית ואופן ניהול העובדים. כעת, כאמור, התפרסם המכרז לגיוס מנכ"ל חדש, עליו חתום מנכ"ל העירייה אלבז, וכולל עדיפות לבעלי ניסיון בניהול תקציבים בעלי היקף פעילות שנתית העומד על 100 מיליון ש"ח לפחות בחמש השנים האחרונות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות