fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתווכים יש לכם בית

ועידת הנדל"ן שהתקיימה בשבוע שעבר עסקה בהקמת איגוד מתווכים ארצי למתווכים פרטיים ורשתות. ארז כלב ורן גולדברג מהצפון נאמו בוועידה על שיטות מכירה חדשניות
ארז כלב נואם בוועידת הנדל"ן
מקדם את האיגוד בצפון. ארז כלב נואם בוועידת הנדל"ן (צילומים עצמיים)
 ארז כלב נואם בוועידת הנדל"ן
מקדם את האיגוד בצפון. ארז כלב נואם בוועידת הנדל"ן (צילומים עצמיים)

לראשונה בארץ התקיימה הוועידה המרכזית לנדל"ן עבור מתווכים בה השתתפו כ-500 מתווכים בעלי רשתות ובעלי תיווך עצמאיים. הועידה נערכה במלון לאונרדו סיטי טאוור תל אביב. הרעיון מאחורי הוועידה הוא לאגד לראשונה את המתווכים תחת "התאחדות מתווכים" כמו בשאר הגופים במדינה. בין המשתתפים: רן גולדברג ממשרד התיווך "מתווכים כמו משפחה" בנהריה, יועצת המשכנתאות שרון נגרי מחברת "כיוונים" בשבי ציון, ואיש שיווק הנדל"ן במדיה חברתית ארז כלב מעכו הבעלים של "מאסטר ביזנס”, שהוזמן לנאום בפני הקהל על שיטות המכירה החדשות במדיה החברתית והדיגיטלית. גולדברג היה שותף בפאנל "מהיר ועצבני", שעסק במתווכים עצמאיים.

כלב מקדם את התאחדות המתווכים בצפון. לדבריו מתווכים מצפון הארץ כלל לא נכחו בוועידה וזה חבל, בעוד שנתנו שם כלים משמעותיים לקידום העסק והרחבת מעגל הלקוחות.
"העברתי הרצאה על שיווק מתקדם באינטרנט בתחום התיווך ומכירת דירה דרך פייסבוק ויוטיוב. כיום מה שחשוב הוא המשפך השיווקי והבידול של מתווך, בניית מאגר לקוחות פוטנציאלים ורשימות תפוצה".

רן גולדברג ממתווכים כמו משפחה
מיומנו של מתווך עצמאי. רן גולדברג ממתווכים כמו משפחה

כולם עוסקים בפענוח קוד ההצלחה, שיתופי פעולה בין מתווכים. מה שחשוב כיום האו האפקטיביות בשיווק ופחות לבזבז את הזמן, ואת זה אפשר לעשות באמצעות מיפוי מקצועי וטכנולוגי. הגישה אומרת שאתה יכול להיות מתווך מצליח עם תיק לקוחות גדול ועדיין לעבוד מהבית".

בנוגע להתאחדות המתווכים הסביר כלב כי חשוב שיהיה למתווך לאן לפנות בסוגיות שונות בענף הנדל"ן, כמו עבירות על חוק האתיקה, או שיתופי פעולה בין משרדים. “בוועידה הנפיקו כרטיס הטבות ייחודי למתווך שיכול לייעל לו את העבודה ובה רשימת ספקים עקיפים שיכולים לשפר את השירות ללקוח מבחינת חשיפה אינטרנטית ותפקוד יומיומי.

למשל?
"אם מגיע משקיע מחו"ל מתווך יכול להשתמש בהטבה של רשת המלונות כדי להרשים את הרוכשים, או פגישות ייעוץ עם מיטב המומחים. אני מתכוון לעורר את המודעות בצפון. מחברי בענף נוצר הרושם ש'חבל לבזבז יום עבודה על ועידה' וזו גישה שגויה. בכנס כזה מקבלים את מירב הכלים, שיידעו את שיטות המכירה החדשניות. כיום שכולם מכירים אחד את השנייה דרך הפייסבוק, צריך להבין שהשיווק הפך לחכם ולמתווך צריכה להיות אוטוריטה בתחום. בשיווק במדיה אנחנו מביאים ללקוח את כל הפרטים שהוא צריך, כולל סרטונים, תמונות מערכת ניוזלטרים ומידע אמין ומפורט". ניתן להירשם להתאחדות המתווכים דרך ארז כלב.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות