fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעלות הפסידה 1:2 לבני מנדא. המאמן אסולין: "אנחנו קבוצה של נאיביים"

"אנחנו קבוצה של נאיביים", כך סיכם בתסכול מאמן סקציה מעלות ניסים אסולין, את הפסד הבית של קבוצתו לבני מנדא, 2:1, לאחר שספגה שער בתוספת הזמן של המשחק.

מעלות, ששקועה עמוק במקום האחרון בטבלה ללא ניצחון העונה, ייצבה את ההגנה עם צירופו של הבלם עלי חמזה וגם החזרתו של בר כהן, היא צעד בכיוון הנכון. כהן מגלה מנהיגות, מעורר את השחקנים, מרגיע כשצריך, מעודד גם ברגעים הקשים ומבחינה מקצועית מנווט היטב את מרכז השדה. הבעיה העיקרית של מעלות היא בחלק ההתקפי. המהירות של שאדי חמדאן אינה מספיקה והיא חייבת להתחזק בחלוץ כובש. מעלות, עד כמה שזה יישמע מוזר, כבשה למרות שלא בעטה אפילו כדור אחד למסגרת השער. בדקה ה-58, הגביה חמדאן כדור קרן והשוער האורח הדף לשערו הוא, 0:1 למעלות.

malot-2
הפסד כואב. איתן אדרי ממעלות בסיום המשחק (צילום: מיכה פישנזון)

מעלות נלחמה בשיניים כדי לשמור על יתרונה, אבל שתי טעויות קשות בהגנה עלו לה ביוקר. בדקה ה-78, היא ספגה את השוויון, לאחר ששלושה שחקני הגנה לא הצליחו לסגור חלוץ אורח שמקורב נגח פנימה, 1:1. 5 דקות בתוספת הזמן, כדור קרן מסובב שהוגבה לעבר שערה, היתל בהגנה ובשוער, וחדר לרשת, 2:1. קריסת השחקנים על הדשא בסיום, העידה יותר מכל על כאב ההפסד.

בר כהן: "אני בהלם מההפסד. שיחקנו טוב ונלחמנו עד הסוף. ויתרתי על הרבה מאוד כסף כדי לחזור למעלות ולעזור לה להישאר בליגה. באתי מאהבה גדולה למועדון ואני בטוח שלא נרד. יש פה קבוצה טובה וצעירה שצריכה רק ניצחון אחד כדי להתחיל לרוץ קדימה. אנחנו צריכים להישאר ביחד, לעודד ולתמוך אחד בשני ולהמשיך הלאה".

ההפסד הגדיל את הפער בין מעלות לבין הקבוצה שמעל לקו האדום, ג'וליס, ל-5 נקודות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות