fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יצאו מהקפאה: קבוצות ההוקי קרח של מעלות יחדשו פעילותן

בעקבות פגישה של נציגי מועדון ההוקי קרח במעלות עם ראש עיריית מעלות ארקדי פומרנץ וראשי הספורט בעיר, הוחלט על החזרת הפעילות. המאמן רבניאגה: "מודים לראש העירייה על התמיכה ועל הרצון הגדול לעזור"
חוזרים למגרש. המאמן רבניאגה עם שחקני הקבוצה צילום: מועדון הוקי קרח מעלות
חוזרים למגרש. המאמן רבניאגה עם שחקני הקבוצה צילום: מועדון הוקי קרח מעלות

בשורה טובה לחובבי ענף ההוקי קרח במעלות והסביבה. בעקבות הפרסום בשבוע שעבר בספורט צפון 1 על הפסקת פעילותן של שתי הקבוצות הייצוגיות של מעלות בהוקי קרח: קבוצת הבוגרים וקבוצת הנוער, עקב קשיים תקציביים, זומנו ראשי המועדון לפגישה עם ראש עיריית מעלות ארקדי פומרנץ וסגנו, מחזיק תיק הספורט מוטי בן דוד. במהלך הפגישה, בה נכחו מנהל עמותת הספורט העירונית עידן כפיר, המאמן אדוארד רבניאגה, מנהל המועדון שמעון שם טוב וחבר ההנהלה הוותיק איגור זקסמן, הוצגו נתונים אודות פעילות המועדון. בסיום הפגישה, שהוגדרה כחיובית, סוכם על חידוש הפעילות.

ראש העיר פומרנץ וסגנו בן דוד, האזינו בקשב רב, והבטיחו להעניק תמיכה וסיוע לאחד מענפי הספורט המצליחים במעלות.

מועדון ההוקי קרח של מעלות הוקם בשנת 1999, ומפעיל 2 קבוצות: בוגרים ונוער, שנמנות על צמרת הענף בישראל. שתי הקבוצות זכו במהלך השנים בשלל הישגים ותארים: קבוצת הבוגרים הוכתרה 4 פעמים לאלופת ישראל, 5 פעמים הגיע למעמד הגמר והתנחמה בתואר סגנית אלופת ישראל ו-3 פעמים הגיעה למקום השלישי.

חוזרים למגרש. המאמן רבניאגה עם שחקני הקבוצה צילום: מועדון הוקי קרח מעלות
חוזרים למגרש. המאמן רבניאגה עם שחקני הקבוצה
צילום: מועדון הוקי קרח מעלות

קבוצת הנוער של מעלות זכתה פעמיים באליפות ישראל, 3 פעמים היתה סגנית אלופת ישראל ו-4 פעמים סיימה במקום השלישי. שחקני מעלות מוערכים מאוד ברמה הארצית ו-4 מהם שחקנים בסגל נבחרת ישראל הצעירה. מי שמנצח בצד המקצועי ביד רמה על הענף הוא המאמן אדוארד רבניאגה, שמשמש גם כעוזר מאמן בנבחרת הצעירה של ישראל ומנהל מקצועי בנבחרות הלאומיות.

מאז ההחלטה שלא להירשם לליגה, הושאלו כל השחקנים לקבוצות אחרות, אך כדי לשמור על מסגרת ספורטיבית, הוחלט להמשיך בקיום אימונים משותפים וההשתתפות בטורנירים שונים.

ראש עיריית מעלות ארקדי פומרנץ: "בימים אלו אני מכנס דיון עם הנהלת מועדון ההוקי קרח, כדי לבחון תקצוב לפעילותו בשנה הקרובה. מאז כניסתי לתפקיד, אני פועל לחזק את קבוצות הספורט הייצוגיות של העיר, בכל הענפים, שכן אני מאמין מאוד בקידום הספורט ובטיפוח ספורטאים צעירים. הבעיה שהיתה למועדון ההוקי קרח, בגינה הם נאלצו להפסיק את פעילותם, אינה קשורה אליי, ואני וסגני, מחזיק תיק הספורט מוטי בן דוד, פועלים יחד למציאת פתרון שיביא בהקדם לחידוש פעילות ענף ההוקי קרח במעלות".

המאמן רבניאגה: "אנו מודים לראש העירייה ארקדי פומרנץ, למוטי בן דוד ולעידן כפיר, על המפגש המוצלח ועל התמיכה. גילינו אנשים עם אהבה גדולה לספורט ורצון עז לעזור ולסייע בקידום ובטיפוח ענף ההוקי קרח במעלות, כבר עכשיו. אנו בטוחים שבעזרתם, ענף ההוקי קרח ימשיך להצליח ולקצור הישגים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות