fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למען החיילים בכרמיאל

מיזם חדש של דורון שלג לכל חיל וחיילת במצוקה
אילוסטרציה

 

מיזם חדש של דורון שלג ברשתות החברתיות בעיר צבר תאוצה והיום יש לו מחסן באזור התעשייה בו הוא מאחסן רהיטים ומוצרי חשמל ומחלק אותם לכל חייל במצוקה.

דורון שלג

דורון שלג, פעיל חברתי – קהילתי בעיר, יצא לפני מספר שבועות עם פרויקט חדש שצובר תאוצה למען החיילים בעיר: בכל פוסט שעולה ברשתות החברתיות על מסירת רהיטים או מוצרי חשמל הוא מתויג כדי שיעביר את המוצר לחייל או חיילת שביקשו ממנו עזרה.
הפרויקט התחיל בקטן, ולו בכדי להעלות חיוך על פניהם של החיילים, ולאחרונה קיבל שלג מחסן באזור התעשייה כדי שיהיה לו מקום מסודר לאחסון המוצרים.
לדברי דורון, אהבתו לחיילים באה בעיקר מתוך הערכה למה שהם עושים למען המדינה והוא מודה להם על ידי תרומה ועשייה למענם. "בחודשים האחרונים יותר ויותר תורמים למען החיילים והמחסן מואר בריהוט, בתנורי חימום לחורף ועוד. כל התרומות עוברות לחיילים, למתנדבים בשירות הלאומי ולאנשי כוחות הביטחון הנזקקים להם והמתגוררים בכרמיאל והסיפוק הוא עצום".
בנוסף, דורון מארח חיילים בודדים לארוחות שישי אותן הוא מבשל בעצמו וכן, משמש כמתווך בין חיילים לבין מפקדיהם בשעת הצורך, ומבקש מהרשויות המטפלות בענייני הרווחה של חיילים בכרמיאל להיעזר בו על מנת שיוכל לסייע לחיילים.
לכן, אם יש לכם פריט למסירה, או אם אתם מכירים חייל במצוקה פנו לדורון ללא היסוס ותזכו למענה מיידי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות