fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הותר לפרסום: נחשפה כת בצפון שמנהיגה נהג להתעלל בחבריה

עולה החשד כי הנחה את ההורים להכות את הילדים בחגורות, לכלוא אותם בחדרי שירותים למשך שעות ארוכות, להרעיבם ועוד. בכת היו חברים 35 הורים
מתפללים מוסלמים
צילום אילוסטרציה: פנרתמדיה

ביחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז צפון התנהלה בחודש האחרון חקירה סמויה בחשד לביצוע עבירות אלימות על ידי תושב מג'דל כרום, שהקים כת בתוך הכפר. את התלונה הגישה תושבת הכפר, בת 46, אשר פרשה מהכת. מעדות האישה עולה כי בעשור האחרון מנהל תושב המועצה המקומית, בן 56, כת המונה שישה בתי אב, בה יותר מ-35 חברים. על פי החשד מנהיג הכת רדה בחבריה ואילץ את ההורים שבהם לנהוג באלימות כלפי ילדיהם.

עוד עולה החשד כי הנחה את ההורים להכות את הילדים בחגורות, לכלוא אותם בחדרי שירותים למשך שעות ארוכות, להרעיבם ועוד. בנוסף הוא חשוד כי נהג לנהל את ענייניהם הכלכליים של חברי הכת, שפיתחו כלפיו תלות מוחלטת והפקידו את כספם בידיו. הנשים בכת עבדו בשבילו וכשלא היה מרוצה מעבודתן, נהג לכלוא אותן למספר ימים על מנת להענישן. כמו כן הוא חשוד כי ביצע בחלק מהנשים עבירות מיניות.

היום, בתום החקירה הסמויה, פשטו שוטרים וחוקרים על בית החשוד ועל בתי חברי הכת. החשוד נעצר לחקירה וחברי הכת בהם 11 הורים, 25 ילדיהם (מהם שבעה קטינים), עוכבו לחקירה ולגביית עדויות ובסיומם הועברו להמשך טיפול של משרד הרווחה. הילדים נלקחו לחקירה על ידי חוקרי ילדים של משרד הרווחה. משרד הרווחה הצמיד לכל משפחה צוות ליווי והתערבות הכולל עובדים סוציאליים. בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד בהנהגת הכת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות