fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: תרומה לגוף ולנשמה

יוסי מזור זכה השבוע לתעודת הוקרה על פעילותו המבורכת באגודה למלחמה בסרטן כרמיאל
יוסי מזור מקבל תעודת הוקרה על תרומתו מאוולין דסה ומיכאל רון
יוסי מזור מקבל תעודת הוקרה על תרומתו מאוולין דסה ומיכאל רון

סניף כרמיאל המקומי של האגודה למלחמה בסרטן עוסק גם הוא במבצע ובהתרמת כספים עבור מגוון פעילויות שמתבצעות לאורך השנה, בהן תמיכה במחקרים על מחלת הסרטן, הפעלת תוכנית לאומית למניעה ולגילוי מוקדם של סרטן, סיוע בשיפוץ ושדרוג מחלקות אונקולוגיות ברחבי הארץ, הפעלת סניפים מקומיים, חוגים למתמודדים עם המחלה ועוד ועוד.

גם השנה המתנדב הכרמיאלי מיכאל רון יצר קשר עם יוסי מזור בנוגע לתרומה וכמובן נענה בחיוב, השבוע הוענקה ליוסי מזור תעודת הוקרה על תרומתו הנדיבה. "במקום שאנחנו נודה לו, הוא מודה לנו על העשייה ותמיד עם חיוך". אומרת אוולין דסה, יו"ר האגודה למלחמה בסרטן כרמיאל. "תודה ליוסי מכל מתנדבי האגודה למלחמה בסרטן סניף כרמיאל".

יוסי מזור: "אני קורא לכל הציבור לתרום, לא חשוב כמה ולא חשוב לאיזה גוף, העיקר לתרום. מה שאתם נותנים חוזר אליכם מלמעלה. בזכות האנשים והמעשים האלו לפחות שלוש פעמים ניצלו חיי. כל מעשה שיש בו משום הנתינה יבורך, הכסף הוא החלק הקטן. לפעמים מעשה טוב, מעשה חסד, עזרה, ייעוץ הכוונה והדרכה שווים זהב. אני נוהג להודות לכל מי שמזכה אותי במצוות הנתינה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות