fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: תעשייה ואקדמיה גם בחו"ל

המכללה האקדמית בראודה השתתפה וסייעה בארגון כנס בינלאומי בנושא שיתופי פעולה תעשייה - אקדמיה באינסברוק, אוסטריה
בראודה
צילום אלכס הובר

המכללה האקדמית בראודה השתתפה וסייעה בארגון כנס בינלאומי בנושא שיתופי פעולה תעשייה – אקדמיה באינסברוק, אוסטריה

משתתפי כנס תעשיה-אקדמיה באינסברוק
משתתפי כנס תעשייה-אקדמיה באינסברוק  צילום: דוברות המכללה האקדמית אורט בראודה

כנס תעשייה-אקדמיה בינלאומי התקיים בעיר אינסברוק באוסטריה. את הכנס ארגנו המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה, אוניברסיטת אינסברוק והמכון הטכנולוגי חולון ולקחו בו חלק כ-50 אנשי תעשייה, חוקרים ומהנדסים צעירים מכל רחבי אירופה.

מבראודה השתתפו: פרופ' אביב גיבלי ופרופ' חגי כתריאל מהמחלקה למתמטיקה וד"ר חוסיין נסראלדין מהמחלקה להנדסת תעשייה וניהול. האירוע נתמך על ידי גורמים רבים בישראל ובאירופה, ביניהם: הרשת האירופאית למתמטיקה תעשייתית, הקונצורציום האירופאי למתמטיקה בתעשייה ונוספים.

מטרת הכנס הייתה להפגיש בין מומחים ממגוון תחומים על מנת לדון ולחקור בעיות רב-תחומיות מאתגרות של מספר חברות תעשייתיות. מבין החברות שהציגו בכנס: אורובורוס (Oroboros), ברקודה (Barracuda), מד-אל (Med-El ), והמכון למתמטיקה תעשייתית של "פראונהופר" (Fraunhofer institute forIndustrial Mathematics ITWM).

פרופ' גיבלי, הסביר השבוע כי במהלך הכנס ניסו המשתתפים לקדם פתרון לבעיות שהציגו החברות, על ידי שילוב של ידע ופרקטיקה ממגוון תחומים: "הבעיות שהוצגו היו מגוונות, החל מניטור ופיקוח על תנועה ברשת, דרך קביעת אסטרטגיות לפעולות של רובוטים ועד עזרה בפיתוח אפליקציה ללקויי שמיעה לשיפור דיבור והגייה נכונה", אומר פרופ' גיבלי. "למעשה המהות של הכנס היא קיבוץ של מומחים מכלל התחומים הרלוונטיים לפתרון הבעיות, דיון בכלל המשתנים, וניסיון להגיע לפתרונות אפשריים בהתחשב בכלל הגורמים. האירוע הוכתר כהצלחה גדולה כאשר הושגו הבנות וקשרים טובים שעתידים להתפתח לפרויקטים בהמשך. מסתמן אף כי בשניים מהפרויקטים יתאפשר לנו לכתוב מאמר מדעי על ההתקדמות בפתרון הבעיה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות