fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: כשאין תוכנית, מצוקת החנייה נמשכת

אכיפת החנייה מעל 48 שעות בחניון הרכבת טרם יצאה לדרך, למרות ההבטחות להפעלתה ב-1 ביוני. העירייה מאשימה את רכבת ישראל ואילו רכבת ישראל מחזירה את הכדור אל העירייה
תחנת רכבת כרמיאל צילום אלכס הובר

בישיבת מועצת העיר מחודש אפריל השנה דיווח ראש העירייה, משה קונינסקי, כי החנייה ברכבת תתאפשר עד 48 שעות בלבד. בעלי רכבים שיחנו מעל 48 שעות ייקנסו: "בשבועיים הקרובים תסתיים התקנת מערכת מצלמות בקרה. במידה ויתברר כי רכב חנה מעל 48 שעות ברציפות, ישלם בעל המכונית 250 שקלים לכל יום חניה. המקום ישולט בשלטים מאירי עיניים, יתקיים פיילוט טרם כניסת החוק ופרסום בכל אמצעי התקשורת. תחילת אכיפה: 1.6.19". כך קונינסקי.

ביום שלישי השבוע, ארבעה ימים לאחר המועד המיועד להפעלת התוכנית התברר כי התוכנית טרם החלה ולפי שעה לא ידוע מתי תחל.

עיריית כרמיאל: "בהסכם עם הרכבת מופיע שהם צריכים לאשר את התוכנית. העברנו להם ואנחנו ממתינים לאישור. החניון המזרחי מוכן להפעלה, החניון המערבי יותאם לאחר אישור הרכבת. העירייה ערוכה להפעיל את האכיפה במידי".

מרכבת ישראל נמסר: "רכבת ישראל אישרה כבר לפני מספר חודשים לעיריית כרמיאל להתחיל באכיפה בחניון לרכבים החונים מעל 48 שעות. לבקשת העירייה, אושרה גם אכיפה באמצעות מצלמות, אך בכפוף לאישור רשות התמרור של הרכבת לתכנית, וביצוע סיור משותף עם כלל הגורמים הרלוונטיים. סיור זה עדיין לא תואם על ידי העירייה".

אם כן, מצוקת החנייה תמשיך, ואף תגבר כעת בימי הקיץ שרבים מן הטסים לחו"ל יותירו מכוניותיהם בחנייה החינמית. תושבי כרמיאל והסביבה הזקוקים למקומות אלו עבור עבודתם היום יומית אליה הם מגיעים באמצעות הרכבת, ימשיכו לסבול מהיעדר חניות, וכל אחד ימשיך להעביר את הכדור למגרשו של האחר.

רכבת – צילום דוברות רכבת ישראל

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות