fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: ברכות ליו"רית החדשה לשותפות "ביחד"

עדית גל תייצג את העיר כרמיאל כי"ור השותפות שמפעילה הסוכנות היהודית

שותפות "ביחד" כרמיאל-משגב-פיטסבורג-ורשה היא אחת מבין 45 שותפויות בין אזורים בארץ לקהילות בחו"ל, שמפעילה הסוכנות היהודית.
הקשרים בין אזור כרמיאל – משגב והקהילה היהודית של פיטסבורג נמשכים כבר למעלה מ-20 שנה והניבו תוכניות רבות לרווחת האזור ובעיקר לחיזוק הקשר בין הקהילות. השנה צורפה קהילת ורשה לשותפות, וממש בימים אלה נבנים הקשרים עם הקהילה החדשה.
עדית גל, מתנדבת למעלה מ-15 שנים בשותפות. בשנים האחרונות שימשה יו"ר ועדת קשרי צעירים מטעם כרמיאל. לפני כחודשיים כאשר יובל קיסוס, יו"ר השותפות מטעם כרמיאל, העתיק מגוריו לארה"ב, התקיים תהליך שכלל מספר ראיונות עם מנהלי השותפות באזור, מנהלת יחידת השותפויות בסוכנות היהודית, בנוסף להמלצות שקיבלה מהשותפים האמריקאים וראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי, נבחרה גל לתפקיד יו"ר השותפות מטעם כרמיאל, יחד עם ניר ברעם, היו"ר מטעם משגב.
עדית גל: "אני רואה בשותפות כלי נהדר להעצים את הערבות ההדדית בין יהודי העולם לבין ישראל. האנטישמיות הגואה בעולם מחייבת אותנו לעשות יותר, והייתי רוצה לראות במדינה גישה יותר מכילה ויותר ליברלית כלפי כל יהודי באשר הוא. הקהילה היהודית של פיטסבורג היא לא פחות ממשפחה, ואני מקווה שנמצא דרכים להעצים, לפתח ולהרחיב את הקשר, תוך שילובה של קהילת ורשה למשולש הקיים".

ועדת היגוי כרמיאל-משגב-פיטסבורג -ורשה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות