fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: בית הספר הטכני יוצא לדרך

במסגרת ההיערכות להעתקת בית הספר הטכני של חיל האוויר מהקריות לכרמיאל, ראש העירייה משה קונינסקי יוזם הקמת מתחם מגורים ובו עשרות יחידות דיור
הצוות הטכני צילום עיריית כרמיאל

במסגרת ההיערכות להעתקת בית הספר הטכני של חיל האוויר מהקריות לכרמיאל, ראש העירייה משה קונינסקי יוזם הקמת מתחם מגורים ובו עשרות יחידות דיור

ראש העירייה משה קונינסקי נפגש השבוע בירושלים עם שר האוצר משה כחלון ועם סגן שר האוצר יצחק כהן והעלה בפניהם את תוכניתו להקמת מתחם מגורים חדש שייועד לאנשי כוחות הביטחון. המתחם יכלול עשרות יחידות דיור דו משפחתיות ובתים מדורגים.

בפגישה הודיע סגן השר, כי בכוונת המשרד להקצות כ- 50 מיליון שקלים להקמת מעונות לשוחרים תלמידי ותלמידות המכללה של חיל האוויר שיועתק מחיפה לכרמיאל.

פעילות נוספת שהתקיימה השבוע הייתה כינוס הצוות האחראי על פרויקט העתקת בית הספר לישיבת עבודה ראשונה בעיריית כרמיאל. בישיבה השתתפו בנוסף לראש העירייה גם בכירים נוספים וכן נציגי משרד החינוך במחוז הצפון, לצד קצינים בכירים בחיל האוויר ומינהלת המעבר.

בין הנושאים שנידונו: העברתם של כ-1400 תלמידים ותלמידות העתידים לשרת בחיל האוויר וכן נדונו דרכי שילובם של הצוערים במעורבות בקהילה בעיר, תוך שמירה על קשר רציף עם התעשיות המקומיות.

העבודות צפויות להתחיל בחודש ספטמבר 2020 ועל-פי התכנון אמורות להסתיים תוך כשלוש שנים.

ראש העירייה משה קונינסקי: "אני משוכנע שהמעבר של בית הספר הטכני לכרמיאל והקמת מתחם המגורים החדש לאנשי כוחות הביטחון, יביאו לחיזוק האוכלוסייה הצעירה ויתרמו למינוף ומיתוג העיר כאטרקטיבית. אני להודות לאנשי כוחות הביטחון על שירותם למען המדינה וביטחון התושבים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות