fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: עידו דוד הצעיר הוביל את הפועל מטה אשר/עכו לניצחון

לקח את ההזדמנות בשתי ידיים. עידו דוד
לקח את ההזדמנות בשתי ידיים. עידו דוד

הפועל גליל מטה אשר/עכו שמרה על מקומה בצמרת הטבלה וגם על פער 6 הנקודות מהמקום השני, אחרי שגברה במחזור האחרון במשחק חוץ על מכבי ת"א, 1:3.

הצהובים הפתיעו במערכה הראשונה כשניצחו, 20:25. אלא שהיתרון שלהם לא החזיק מעמד ומטה אשר/עכו הגיבה בשלושה ניצחונות בשלוש המערכות הבאות: 22:25, 16:25, 21:25, בדרך להכרעת המפגש.

מי שהצטיין במשחק היה דווקא עידו דוד הצעיר, שהנחית 21 נקודות ורשם שיא קריירה במשחק בליגת העל. דוד החליף את קווין פוייר, שקיבל מנוחה. סלבה בצ'קלה הוסיף 14 נקודות.

דוד: "המאמן נועם כץ נתן לי את ההזדמנות ואני שמח שהחזרתי לו על האמון ועזרתי לקבוצה לנצח. מהתחלה הרגשתי טוב ושחבריי לקבוצה סומכים עליי ומשתפים אותי במהלכים. גם אחרי שהפסדנו במערכה הראשונה לא נשברנו והמשכנו להילחם ולעודד אחד את השני. שיחקנו קבוצתי וזה הוביל למהפך. אני שמח שאני לאט לאט מוצא את מקומי בקבוצה והדינמיקה בינינו רק הולכת ומתחזקת. אני מרגיש שיש לי על מי לסמוך ואני חושב שזה הדדי".

במחזור הקרוב תארח הפועל גליל מטה אשר/עכו את הפועל המעפיל שמדורגת במקום השלישי בטבלה עם 36 נקודות. המשחק יערך במוצאי שבת (2.3) בשעה 19:00 בהיכל הספורט נעמן.

ביום שלישי (5.3) יתקיים מחזור נוסף, במסגרתו תצא הפועל גליל מטה אשר/עכו למשחק חוץ נגד החמישית בטבלה, מכבי הוד השרון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות