fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: ראש עיריית עכו אירח את ותיקי עכו לרגל זכייתם באליפות

שחקני קבוצת הוותיקים של עכו, שזכו בעונה האחרונה לראשונה בתולדות המועדון באליפות המדינה ,זכו לקבלת פנים חמה מראש עיריית עכו שמעון לנקרי
ראש עיריית עכו שמעון לנקרי (עומד במרכז עם גביע האליפות) בקבלת פנים לשחקני קבוצת הוותיקים

קבוצת הוותיקים של עירוני עכו, שזכתה לראשונה בתולדותיה באליפות המדינה בכדורגל ותיקים, הוזמנה בעקבות הישגה ללשכתו של ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, שם התקבלה בכבוד וזכתה לשפע מחמאות.

מנהל הקבוצה אבי אסולין והשחקנים, הציגו בפני ראש העירייה לנקרי את גביע האליפות והודו לו על קבלת הפנים ועל עזרתו ותמיכתו הרבה בקבוצה.

לנקרי בירך את השחקנים על ההישג והבטיח להמשיך לתמוך בקבוצה גם בעונה הבאה. הוא אף ציין כי יפעל להגדלת התמיכה התקציבית.

"הזכייה ההיסטורית שלכם באליפות המדינה היא הישג גדול, שהביא הרבה כבוד וגאווה לעיר ולתושבים", אמר לנקרי, "יישר כוח לכל השחקנים ולצוות המקצועי והניהולי שהוביל את הקבוצה להצלחה".

עירוני עכו זכתה בעונה האחרונה באליפות אחרי שניצחה בגמר את רמת אליהו, 0:2. זכייה היסטורית זו באה אחרי שבשנתיים הקודמות הגיעה עכו פעמיים ברציפות למעמד הגמר, והפסידה. למרות האכזבה, הקבוצה לא נשברה, הפגינה יציבות מקצועית וחוסן מנטלי מעורר השראה, וסללה השנה את דרכה עד להשגת תואר האליפות הנחשק. שאפו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות