fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום משחקי המחזור האחרון

לאומית: הפועל עכו אכזבה ושוב לא ניצחה * ליגה ב': ניצחון בכורה לסקציה מעלות * ליגה ג': הפועל עירוני כרמיאל שמרה על מאזן ניצחונות מושלם וממשיכה להוביל בראש הטבלה
שער בכורה. יניב מזרחי מהפועל עכו, כובש את שער השוויון לזכות קבוצתו צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו ממשיכה לאכזב. במחזור האחרון סיימה הקבוצה את משחקה הביתי נגד בית"ר ת"א/בת ים, קבוצה שלא ניצחה העונה, בתיקו, 1:1. עכו פתחה לא טוב את המשחק ובדקה ה-34 שילמה את המחיר. גל קולני איבד כדור במרכז השדה, אותו ניצלו האורחים להתקפת נגד מתפרצת. ההגנה העכואית לא סגרה היטב וספגה מבעיטה מתוך הרחבה, 1:0. למזלה של עכו, תגובתה הייתה מהירה ובדקה ה-39 היא השיגה את השוויון. ירין שרעבי בישל ליניב מזרחי, שמ-17 מ' בעט כדור שטוח ומדויק לפינה, 1:1. במהלך המחצית השנייה ביצע המאמן אלי כהן 3 חילופים (והיב חביאללה במקום דוד אמזלג, שאדי מסראווה במקום רז טוויזר ועזאת חלאילה במקום יניב מזרחי), על מנת להפיח רוח רעננה בקבוצה, אבל זה לא עזר ועכו הסתפקה בנקודה בודדת.

המאמן אלי כהן: "המחצית הראשונה הייתה מאוזנת עם הזדמנויות לשתי הקבוצות. במחצית השנייה היינו יותר טובים, השתלטנו על המגרש, שלטנו בקצב, אבל לצערי לא תרגמנו ולא מימשנו את היתרון הזה להבקעת שערים. אנחנו עדיין לא מחוברים מספיק. נכון שיש לנו קבוצה לוחמת, עיקשת, ממושמעת, אבל זה לנו עוד הרבה מה לשפר, בעיקר מבחינת היכולת. אנחנו קבוצה צעירה שקצת מתקשה לשמור על יציבות, אבל זה יבוא עם הזמן. אנחנו אומנם במגמת השתפרות, אבל לנוכח התוצאות זה עדיין לא מספיק כדי להשיג הכרעות במשחקים ולנצח. אני לא עושה סיכומים אחרי שבעה משחקים וכל הזמן חושב איך לשפר ולהשתפר".

הקבוצה צירפה את הבלם ג'ורג' דיבה ממכבי צור שלום.

בהפועל עכו הופתעו מתביעתו של מאמן הכושר לשעבר של הקבוצה אסי כץ נגד המועדון. בתביעה, שהוגשה לבית הדין האזורי לעבודה בחיפה, דורש כץ מהפועל עכו סכום של 132,023 שקלים, בגין דמי הבראה, החזר נסיעות, הפרשות לפנסיה שלא הועברו כחוק, פיטורין שלא כדין,  ואי עריכת הסכמי עבודה במהלך שתי תקופות בהן הועסק במועדון.

בהפועל עכו טוענים כי ניסו להגיע עם כץ להסדר מחוץ לכותלי בית הדין, אולם הוא סירב.

בשבוע שעבר, אמר כץ לצפון 1, כי החלטתו לפנות לבית הדין הייתה לאחר סחבת בעניינו.

"כל פעם שפניתי אליהם שיסדירו את החוב, הבטיחו לי שתוך כמה ימים הכל יסתדר. כשראיתי שהדברים לא מסתדרים ונמשכים על פני שבועות וחודשים, לא נותרה לי ברירה, אלא לפנות לערכאות משפטיות כדי לקבל את מה שמגיע לי", סיפר כץ. עוד הוסיף, כי הוא כואב את העובדה שנאלץ להגיע לסיטואציה כזאת מול הקבוצה אותה הוא אוהב ואוהד, ומאשים את ראשי המועדון במצב שנוצר.

בית"ר נהריה (ליגה ב')

אחרי שזכתה באמצע השבוע שעבר בניצחון טכני על ביר אל מכסור (0:3), השיגה בית"ר נהריה ניצחון ליגה גם על המגרש, כשגברה בביתה על העולה החדשה הפועל טובא/זנגריה, 0:1.

השער היחיד במשחק הובקע בדקה ה-43, כשקפטן הקבוצה עמראן בריק, ניצל ערבוביה ברחבה כדי לבעוט מקרוב פנימה, 0:1 לנהריה.

במחצית השנייה הציגו חניכיו של המאמן ג'קי שריקי משחק מבוקר והתבססו בעיקר על התקפות מתפרצות. השוער יקיר חילאי וחוליית ההגנה עמדו היטב מול גלי ההתקפות של הקבוצה האורחת והשכילו לשמור על שער נקי בדרך לחגיגות הניצחון בסיום.

עמראן בריק, שהצטיין במשחק, סיכם: "היה משחק קשה מול יריבה טובה ואיכותית שלא הפסידה העונה ונלחמה עד הסוף. ההרגשה אחרי ניצחון היא תמיד נהדרת, והשער שהבקעתי הוא בונוס. אני מאוד שמח על שלוש הנקודות, כי חשוב בתחילת העונה לצבור כמה שיותר נקודות כדי לברוח מהחלק התחתון של הטבלה ולא להיקלע לקרבות תחתית ומנגד להתבסס בחלק העליון. אני מקווה שהמגמה הזאת תמשיך גם במשחק הקרוב נגד אחי עכו".

סקציה מעלות (ליגה ב')

שנה חדשה, התחלה חדשה, דרך חדשה. אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים, בסקציה מעלות יכולים סוף סוף לחייך, אחרי ניצחון בכורה העונה, בבית, 0:1, על ביר אל מכסור. המשחק היה שקול עם יתרון קל למעלות. בדקה ה-40 נותרה מעלות בעשרה שחקנים אחרי שתובל אסולין הורחק. זה התחיל כשאסולין ביצע עבירה על שחקן אורח, אבל לא השלים עם פסיקת השופט וסינן כמה מילות מחאה. השופט, בניסיון להרגיע את השחקן שלף לעברו כרטיס צהוב. אסולין לא נרגע פגע קלות וללא כדור בשחקן אורח ואז נשלף לעברו הכרטיס האדום. למרות הנחיתות המספרית במגרש, מעלות תקפה במטרה להשיג הכרעה. בדקה ה-63 השתלט איתן אדרי על כדור עומק, ובעט לעבר השער. השוער האורח הדף ובן ביטון הסתער על הכדור החוזר ומקרוב דחק פנימה, 0:1 למעלות. עד לסיום, הצליחה מעלות לשמור על יתרונה היקר ועם שריקת הסיום ניתן האות לפרץ של שמחה.

המאמן ניסים שיון: "למרות התוצאות מפתיחת העונה, ראיתי שהקבוצה מתחברת לאט לאט ומשתפרת ממשחק למשחק ואני שמח שסוף סוף השגנו גם תוצאה טובה. במחצית הראשונה, אחרי ההרחקה של תובל קצת חששתי, אבל לשמחתי, השחקנים היו ממושמעים, נלחמו בהגנה כמו שצריך ושמרו על שער נקי. היה מרגש מאוד לראות את תמיכת הקהל והניצחון הזה מוקדש גם להם. אחרי המשחק קיבלתי המון תגובות מפרגנות ואני שמח בשביל מעלות. יש אווירה טובה של שבט אחים גם יחד וזה מחזיר אותי אחורה, לתקופה שהתושבים היו גאים בסקציה מעלות, שהייתה מבוססת, כמו היום, על שחקנים מקומיים עם כמה שחקני חיזוק שגם מהאזור. אני לא מודד קבוצה לפי תוצאה כזאת או אחרת, אבל אני אומר לך שאני מאוד אופטימי מהעובדה שיש אצלנו התקדמות ואנחנו בדרך הנכונה".

השוער אור אדרי, שחזר לקבוצה, ערך הופעת בכורה על חשבונו של השוער חיליק אליעז, ששוקל את המשך דרכו בקבוצה.

המאמן שיון: "חיליק שוער טוב ודמות מנהיגותית. שוחחתי עם ההנהלה וביקשתי שיעשו את הכל כדי להשאיר אותו בקבוצה. העונה עוד ארוכה ואנחנו חייבים שיהיו לנו שני שוערים טובים שאפשר לסמוך עליהם".

אחי עכו (ליגה ב')

אחי עכו ממשיכה לשמור על חוסר יציבות כשרשמה במחזור האחרון הפסד חוץ למכבי בני מנדא, 2:0. אחי עכו לא נפלה מיריבתה, אבל שער שספגה שתי דקות לסיום המחצית הראשונה הוריד אותה לחדר ההלבשה בפיגור, 1:0. במחצית השנייה ניסתה אחי עכו להשיג את השוויון וייצרה מספר הזדמנויות שלא נוצלו. מנגד, היא ספגה שער שני ששבר את רוחה, 2:0.

המאמן פריד סחניני: "אפשר להגיד שאני מרוצה מהיכולת אבל לא מהתוצאה. היינו יותר טובים ממנדא, אבל לצערי יש לנו בעיה קשה בחלק הקדמי ולא הצלחנו לנצל את היתרון לניצחון. אנחנו מגיעים למצבי הבקעה אבל לא כובשים. ובכדורגל מי שמחמיץ, בסוף סופג. כבר בדקה השנייה הגענו למצב של אחד על אחד, ואם היינו מבקיעים, כל המשחק היה מתפתח אחרת. אנחנו חייבים להתחזק בקשר עושה משחק ובחלוץ. דיברנו עם כמה שחקנים, אבל יש להם דרישות כספיות גבוהות. אני מקווה שנצליח לצמצם את הפערים ונחזק את הקבוצה". 

הפועל עירוני כרמיאל (ליגה ג')

הפועל עירוני כרמיאל שמרה על מקומה בפסגה אחרי שהשיגה ניצחון ליגה שני רצוף, וגברה במשחק חוץ על הפועל תרשיחא, 0:3. האמת, זה הלך קשה. שחקני תרשיחא צופפו את החלק האחורי שלהם, האטו את קצב המשחק והציגו משחק עיקש ולוחמני. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, התעוררה כרמיאל ובמחצית השנייה הגבירה את הלחץ על המארחים. בדקה ה-51 הצליחה כרמיאל לפרוץ את שער הקבוצה היריבה. צבי גרינברג, המכונה צ'אבי, ביצע פעולה נהדרת כשהיתל בהגנת תרשיחא ומסר לדין כהן, שמקרוב השחיל את הכדור לרשת, 0:1 לכרמיאל. השער עודד את כרמיאל שהמשיכה לתקוף שוב ושוב את שער המארחים. בדקה ה-71 הכפילה כרמיאל את יתרונה, כשקיקו כהן בעט מקצה הרחבה כדור קשתי ומדויק שנחת ברשת, 0:2. בדקה ה-90 הוכרע המשחק. ליאור אביטן הוכשל ברחבה והשוער-קפטן-מנהל מקצועי אושרי לוי, בעט את הפנדל פנימה, 0:3.

המאמן שאול דה צ'וקרל: "במחצית הראשונה היה לנו מאוד קשה ולא נראינו טוב. לא נכנסנו למשחק כמו שצריך, נגררנו אחרי תרשיחא ולא הצגנו יכולת טובה. במחצית השנייה כבר השתפרנו והשער הראשון שכבשנו החזיר לנו את הביטחון ופתח למעשה את המשחק. אני מצפה מהקבוצה שלי להיות הרבה יותר חדה ומפוקסת וגם להציג יכולת טובה יותר. למרות הניצחון יש בי איזו אכזבה קלה. בשורה התחתונה, זה עוד משחק שהיינו חייבים לנצח ואני שמח שעשינו את זה".

בכרמיאל אומנם סימנו וי על המשחק נגד תרשיחא והעיניים כבר נשואות לקראת מפגש הליגה הקרוב נגד אחת הקבוצות הטובות בליגה ג', הפועל צפת, שהשקיעה תקציב גדול במטרה להעפיל לליגה ב'.

שתי הקבוצות כבר נפגשו העונה, לפני שבועיים במסגרת גביע המדינה, כשצפת ניצחה, 1:2.

דה צ'וקרל: "המשחק נגד הפועל צפת הוא המבחן האמיתי שלנו ונצטרך להתכונן אליו בהתאם. אנחנו רק בתחילת העונה והתוצאה שתושג לא תהיה קריטית ולא תחרוץ את גורל העונה, אבל למפגש כזה יש משמעות מעבר לשלוש נקודות. אם ננצח, נפתח פער של חמש נקודות וזה ייתן לנו מסוים לקראת ההמשך. אם נפסיד, נאבד את המקום הראשון. להגיע למקום הראשון זה קשה, אבל לשמור עליו זה עוד יותר קשה. נתאמן כמו שצריך במטרה להגיע למשחק בשיא המוכנות והדריכות ונקווה לטוב". 

הפועל נהריה (ליגה ג')

הקבוצה, שטרם השיגה נקודה העונה, ספגה במחזור האחרון תבוסה כואבת במשחק החוץ שלה נגד הפועל צפת, 8:1. נהריה נקלעה לפיגור מוקדם כבר בדקה השישית. בדקה ה-20 הכפילו המקומיים את יתרונם, אך שער של ישראל טטרואשוילי בדקה ה-25 צימק את התוצאה ל-2:1. אלא שכאן, נגמר לנהריה הכוח ועד לסיום המחצית הראשונה היא ספגה בפעם השלישית, 3:1. במחצית השנייה נהריה בעיקר התגוננה, אך ברבע השעה האחרונה היא פשוט קרסה ושחקני צפת הרעידו עוד חמש פעמים את הרשת הנהריינית.

המאמן-שחקן עומר בנימין: "הבדלי הרמות בין הקבוצות בלטו כבר מההתחלה, ככה שהמפגש הזה לא היה שווה כוחות. הפועל צפת השקיעה העונה תקציב גדול מאוד כדי לעלות ליגה, בעוד שלנו יש קבוצה בעלת תקציב שנמוך באופן משמעותי מצפת. זה ניכר גם במגרש והתוצאה הייתה בהתאם. אין מה לעשות, נצטרך לעשות חשבון נפש עם עצמנו, לעבוד יותר קשה באימונים ולראות איך אנחנו משפרים את היכולת כדי להשיג תוצאות טובות יותר. אנחנו חייבים להתעשת ולעלות על מסלול של ניצחונות כדי לשפר גם את האווירה בקבוצה. לא נעים להפסיד בשני משחקי הפתיחה של העונה, אבל הליגה עוד ארוכה ואני מאמין שעם הזמן נשתפר וגם התוצאות יהיו אחרות".

דור העתיד

נוער

לאומית (מחזור 3-4)

הפועל עכו – הפועל אסי גלבוע, 0:7. לעכו: איציק אמירה – שלושער, זאהי אחמד, עומרי וגנר, אליאב בן עמי ורועי עקיבא – שער אחד כ"א.

נווה יוסף חיפה – הפועל עכו, 4:0. לעכו: אליאב בן עמי, זאהי אחמד, נדב אבוטבול, עידו לוי.

ארצית (מחזור 3)

הפועל מטה אשר – צעירי כפר כנא, 2:2. למטה אשר: דגן שלו ושלו כץ דרעי.

נערים א'

ארצית (מחזור 3)

אחי נצרת – הפועל עכו, 3:4. לעכו: שיר כהן – צמד שערים, איהאם אבו שעבאן – שער אחד.

מכבי מנדא – הפועל עירוני כרמיאל, 1:1. לכרמיאל: ירין נוגוסי.

מחוזית (מחזור 3)

מכבי נהריה – בית ג'אן, 2:1. לנהריה: אוריה בן שושן.

נערים ב'

ארצית (מחזור 3)

הפועל עכו – עירוני קריית שמונה, 0:4. לעכו: ינון מרציאנו, שוהם מלכה, יהב פלג ויהונתן בכר.

מחוזית (מחזור 3)

הפועל חיפה – מכבי נהריה, 2:11. לנהריה: ליאם חן ויארוסלב אנדרייב.

הפועל עירוני כרמיאל – הפועל משגב, 4:0.

נערים ג' (מחזור 3)

מכבי צור שלום – הפועל עכו, 3:0. לעכו: ליאור וגנר, תמיר אלקיים ואליאב בן לולו.

הפועל מטה אשר – הפועל נוף הגליל, 5:0.

אחי נצרת – מכבי נהריה, 0:6.

מכבי יפיע – הפועל עירוני כרמיאל, 2:4. לכרמיאל: אורי תורג'מן ועלי איוב.

סקציה מעלות – מג'ד אל כרום, 0:7. למעלות: ויסאם פארס וראני סיף – 2 שערים כ"א, דניאל עאמר, מועדא סיף ונאזם חטיב – שער אחד כ"א. 

לאן השבוע

לאומית (מחזור 8, יום שישי, 11.10)

הפועל פ"ת – הפועל עכו (שעה 16:00)

ליגה ב' (מחזור 5, יום שישי, 11.10)

אחי עכו – בית"ר נהריה (שעה 15:00)

הפועל טובא/זנגריה – סקציה מעלות

ליגה ג' (מחזור 3, יום שישי, 11.10)

הפועל כרמיאל – הפועל צפת (שעה 14:00)

הפועל נהריה – הפועל בענה (14:30)

הפועל שלומי – הפועל תרשיחא (נהריה, 12:00)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות