fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום משחקי המחזור האחרון

לאומית: הפועל עכו שוב לא מנצחת ומסתבכת בתחתית * ליגה ב': בית"ר נהריה ספגה הפסד מביך לאחרונה * ליגה ג': הפועל כרמיאל מנצחת ושוב מחליפה מאמן
שמר על שער נקי. שוער הפועל עכו, אופק אנטמן צילום: אדריאן הברשטיין

הפועל עכו (לאומית)
הפועל עכו סיימה את משחק החוץ שלה נגד בני סכנין בתיקו אפס, ושמרה על מקומה ה-12 בטבלה. התוצאה לא כל כך מיטיבה עם הפועל עכו שכן הפער בינה לבין המקום ה-13, ממנו הולכים בסיום העונה למשחק הישרדות נגד הירידה לליגה א', הצטמצם ועומד כעת על 5 נקודות בלבד. מנגד, רק 6 נקודות מפרידות בין הפועל עכו למקום השמיני, שמוביל למשחקי הפלייאוף העליון. אולם, כמו שהפועל עכו נראית, הסיכוי להגיע לפלייאוף העליון לא גבוה ונראה ששוב נגזר עליה להילחם על מקומה בליגה הלאומית.
מנהל הקבוצה דוניה שינהולץ: "לאור היריבה והעובדה שמדובר במשחק חוץ, ששם המאזן הסטטיסטי שלנו לא הכי טוב, הנקודה בהחלט מספקת. השחקנים נלחמו והקריבו מעצמם והתמודדו עם תנאי מזג אוויר קשים של רוחות וגשם בלתי פוסק. סכנין אומנם לחצה, אבל ההגנה שלנו הייתה מצוינת, שיחקה נכון ולא ביצעה כמעט שום טעות. במחזור הקרוב מצפה לנו משחק בית נגד הפועל רמת גן, קבוצה שלפני ההפסד השבוע הייתה במומנטום מצוין, ואנחנו חייבים, אבל חייבים לקחת נקודות. היה ברור שהסיבוב השני יהיה קשה, כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה והמאבקים יהיו צמודים עד הסוף".
הקשר דייגו ניקולאייבסקי שוב לא נכלל בסגל והקבוצה מחפשת לו קבוצה. מי שהביעה התעניינות בשחקן היא הפועל אשקלון.
בהפועל עכו מעוניינים מאוד להתחזק, כמנהלת זכויות הניהול בקבוצה קרן בן נשר והמאמן אלי כהן, נמצאים כל העת בקשר עם סוכנים וסקאוטים, במטרה לאתר שחקני חיזוק, כולל שחקן זר.
"השוק לא רווי בשחקנים טובים פנויים", הסבירו השבוע בקבוצה, "מה עוד, שעד שיש שחקן אחד טוב שהצענו לו להגיע, יש לנו מגבלה תקציבית שמקשה עלינו להתמודד מול הצעות כספיות גבוהות יותר שאותו שחקן מקבל מקבוצות אחרות. כרגע, הסגל הזה ממשיך, אבל אנחנו כל הזמן מחפשים חיזוק".
 ׁבית"ר נהריה (ליגה ב')
בית"ר נהריה רשמה במחזור האחרון הפסד ליגה שלישי רצוף ומביך במיוחד, כשנכנעה בביתה לאחרונה בטבלה, מכבי ביר אל מכסור, 1:0. יצוין, כי עד למפגש נגד בית"ר נהריה, ספגה ביר אל מכסור 15 הפסדי ליגה רצופים ומאזנה עמד על אפס נקודות. כן, כן, הניצחון על נהריה העניק לה נקודות ליגה ראשונות העונה.
השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-50, כששחקני הקבוצה האורחת ניצלו רפיון בהגנה הבית"רית כדי לכבוש שער עליו הם שמרו עד לסיום.
לבית"ר נהריה, שהייתה ההפתעה הנעימה של הסיבוב הראשון, אבד מעט הקסם והיא מדורגת כעת במקום השמיני בטבלה עם 25 נקודות. למזלה של נהריה, גם שאר יריבותיה למאבק על הכניסה לפלייאוף העליון לא ניצחו, כך שפער שתי הנקודות מהמקום החמישי, נשמר.
שחקן הקבוצה אריק גולוב, אמר בסיום: "משחק מאכזב מאוד שלנו. בכלל, מאז פתיחת הסיבוב השני אנחנו לא ביכולת טובה. למרות זאת, אנחנו עדיין בתמונת הפלייאוף העליון כך שניצחון אחד יכול להחזיר אותנו חזק לעניינים וגם יחזיר לשחקנים את הביטחון שקצת אבד לנו לאחרונה. אנחנו מקווים שהתקופה הרעה הזאת תחלוף והקבוצה תשוב מהר לתלם".
 סקציה מעלות (ליגה ב')
סקציה מעלות ממשיכה להפסיד ולהסתבך. במחזור האחרון ספגה הקבוצה הפסד בית לצעירי כפר כנא, 1:0, וכעת, הפער בינה לבין המקום ה-13, ממנו הולכי למשחקי הישרדות הצטמצם לשלוש נקודות בלבד.
מעלות לא נפלה מיריבתה, אבל נכנעה מפנדל שנקבע לחובתה בדקה ה-77.
המאמן ניסים שיון: "המצב בהחלט מדאיג. אנחנו נלחמים, ובגלל שטות או חוסר ערנות רגעית בהגנה, סופגים שער. אנחנו גם מגיעים למצבים, אבל לא מרוכזים מספיק ולא מבקיעים. אין לי ספק שאנחנו חייבים להתחזק, וגם ההנהלה מודעת לכך, אבל אין כרגע הרבה מציאות בשוק. מה גם שאנחנו מאוד מוגבלים מבחינה תקציבית. נהיה חייבים להתעשת ולהתחיל לצבור נקודות כדי לברוח מהתחתית".
אחי עכו (ליגה ב')
אחי עכו ממשיכה לשמור על יציבות ולהתקדם אט אט במעלה הטבלה. במחזור האחרון הוסיפה הקבוצה עוד נקודה למאזנה אחרי תיקו חוץ נגד בני ממב"ע, 1:1. אחי עכו כבר פיגרה במחצית, 1:0, אך שער של דאוד אגא בדקה ה-70 קבע שוויון, 1:1.
חניכיו של המאמן פריד סכניני אומנם נותרו במקום התשיעי בטבלה (23 נקודות), אך צמצמו את הפער מהמקום החמישי שמוביל בסיום העונה הסדירה לפלייאוף העליון ל-4 נקודות.
הפועל עירוני כרמיאל (ליגה ג')
הפועל עירוני כרמיאל פתחה מחדש את מאבק העלייה אחרי שצמצמה את הפער בינה לבין מוליכת הטבלה, מכבי שעב, לנקודה אחת בלבד. זאת, אחרי שהפועל כרמיאל הנחילה תבוסה מוחצת להפועל תרשיחא, 1:9.
כרמיאל פתחה בסערה וכבר בדקה החמישית עלתה ליתרון ראשון משער של איליה זאיקה. דקה אחת חלפה ומוטי קדוש הכפיל ל-0:2. בדקה ה-13 שילש סהר דהן את היתרון ל-0:3. בדקה ה-15 כבש דין כהן את השער הרביעי לזכות כרמיאל והצטרף גם הוא לחגיגה. בדקה ה-29 היה זה שוב איליה זאיקה שכבש והעלה ל-0:5. בדקה ה-36, דין כהן, כבש והוריד את קבוצתו למחצית ביתרון מבטיח, 0:6. כרמיאל לא הורידה קצב וגם במחצית השנייה המשיכה להמטיר שערים. בדקה ה-53, גבי קסא דייק מהנקודה הלבנה והעלה ל-0:7. בדקה ה-56, ניצלו האורחים פנדל שנפסק לזכותם כדי לכבוש שער מנחם, 7:1. דקה 82: נתן נודלמן כבש ונכנס לרשימת המבקיעים. בדקה ה-85 היה זה עווד קדח, שכבש וחתם את תוצאת המשחק, 1:9 לכרמיאל.
מי שהדריך את הקבוצה במשחק היה מאמן קבוצת הנערים של המועדון, משה שרלג. זאת, לאחר שהמאמן ואסים עבאס, הודיע במפתיע על עזיבתו. הסיבה: נסיבות אישיות.
היו"ר עומרי דרור: "אנחנו אוהבים את עבאס ומעריכים אותו מאוד, אבל קבוצה שנאבקת על העלייה, כשכל משחק הוא קריטי עבורה, לא יכולה להישאר ללא מאמן".
בעקבות עזיבתו של עבאס, החליטו היו"ר דרור והמנהל המקצועי, השוער אושרי לוי, על קידומו של מאמן קבוצת הנוער של המועדון, לירון יגר (35), למאמן הקבוצה הבוגרת. עבור יגר, מדובר בהופעת בכורה על הקווים כמאמן קבוצת בוגרים. בכרמיאל אומרים, כי למרות חוסר ניסיונו, מדובר במאמן מוכשר שיכול להוביל את הקבוצה.
המנהל המקצועי, אושרי לוי: "לירון מאוד מוערך ואהוד בכרמיאל ומאמן מצוין שכבר הוכיח את עצמו במחלקת הנוער של המועדון. יש לו פוטנציאל אדיר ואנחנו ניתן לו את כל הגיבוי כדי שיצליח. יש ללירון הזדמנות להוכיח את כישוריו ואת יכולתו כמאמן וכולנו יחד נעזור לו במטרה המשותפת שלנו והיא להצעיד את הפועל כרמיאל קדימה".
בהודעת המועדון נמסר: "לירון יגר שיחק 8 עונות בכרמיאל, כשוער בקבוצה. עם פרישתו, החל לאמן בבית הספר לכדורגל ומשם התקדם וטיפס עד לתפקיד מאמן קבוצת הנוער, שנמצאת כיום בצמרת טבלת הליגה המחוזית ומתמודדת על העלייה. אנו נרגשים על מינויו ומאחלים לו הצלחה".
יגר: "כילד שצמח וגדל במועדון של כרמיאל ושיחק בכל קבוצות מחלקת הנוער ובקבוצה הבוגרת, אני שמח, נרגש ומאושר לסגור מעגל ומודה לראשי המועדון על ההזדמנות שניתנה לי. אעשה את הכל כדי לעמוד במטרות שניצבות בפנינו, ולהוביל ולקדם את הפועל עירוני כרמיאל".
הפועל נהריה (ליגה ג')
הפועל נהריה רצו להמשיך במומנטום החיובי אחרי הניצחון הגדול על הפועל שלומי, אבל המציאות שוב טפחה על פניה כשהקבוצה נכנעה בביתה להפועל צפת מהצמרת הגבוהה, 5:2.
נהריה פתחה לא טוב וירדה למחצית הראשונה כשהיא בפיגור, 3:0. עם פתיחת המחצית השנייה, כבש אלון עטון מנהריה שער מצמק, 3:1, אך התשובה של צפת הגיעה מהר והיא עלתה ליתרון, 1:5. בדקה ה-84 הבקיע תמיר ברששת את השער השני לזכות קבוצתו והמתיק מעט את גלולת ההפסד.
דור העתיד
נוער
לאומית (מחזור 15)
הפועל עכו – הפועל עפולה, 3:0.
מחוזית (מחזור 13)
הפועל דיר אל אסד – הפועל כרמיאל, 5:0. לכרמיאל: בשאר סבע – שלושער, ניזאר כבת ועומר עאסלה – שער אחד כ"א.
נערים א'
ארצית (מחזור 15)
הפועל עכו – הפועל עפולה, 0:0.
מכבי צור שלום – הפועל כרמיאל, 1:5. לכרמיאל: אדר אברהם.
מחוזית (14)
חוסן – בית ג'אן, 0:4. לחוסן: משה כהן – 2 שערים, אילן גורביץ' ואורי דוד – שער אחד כ"א.
חניכיו של המאמן עמוס דיין, העפילו למקום הראשון בטבלה.
מכבי נהריה – אל נהדא נצרת, 0:9. לנהריה: ואאל קרש – 7 שערים, אושא ספיר וירין דדיה – שער אחד כ"א.
נערים ב'
מחוזית (מחזור 14)
הפועל כרמיאל – צעירי שעב, 1:3. לכרמיאל: אמיר חטיב, אחמד סואעד וזוהיר סמארה.
נערים ג' (מחזור 14)
הפועל קריית שמונה – הפועל עכו, 0:8.
הפועל משגב – הפועל מטה אשר, 0:7.
מ. ס. שפרעם – הפועל כרמיאל, 5:1. לכרמיאל: ירין מלול ואחמד טאהא – 2 שערים כ"א, יעקוב ג'ובראן – שער אחד.
מכבי פרדס חנה – מכבי נהריה, 1:11. לנהריה: עומר אקיים.
סקציה מעלות – הפועל מעיליא, 0:0.
לאן השבוע
לאומית (מחזור 21)
הפועל עכו – הפועל רמת גן (יום שישי, 24.1, שעה 15:00)
ליגה ב' (מחזור 19, יום שישי, 24.1)
הפועל טובא/זנגריה – בית"ר נהריה
מכבי ביר אל מכסור – סקציה מעלות
אחי עכו – כפר מנדא
ליגה ג' (מחזור 16, יום שישי, 24.1)
הפועל בענה – הפועל נהריה
הפועל צפת – הפועל עירוני כרמיאל
הפועל תרשיחא – הפועל שלומי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות