fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: לאומית, מחזור 2: הפועל עכו – אחי נצרת, 3:3

הפועל עכו השיגה תיקו שני ברציפות כשסיימה את מפגשה הביתי נגד מכבי אחי נצרת בתיקו רב שערים. המגן הימני, עלא ג'עפר, שהיה מעורב בכל שלושת השערים, הצטיין
שער ו-2 בישולים. עלא ג'עפר (מימין) מהפועל עכו צילום: אדריאן הרבשטיין

עונה חדשה נפתחה, אבל נראה כי הפועל עכו חוזרת לתוצאה הכי שגורה שהייתה לה בעונה שחלפה: תיקו. אחרי שסיימה את משחקה במחזור הראשון בתיקו, 0:0, נגד העולה החדשה מכפר קאסם, רשמה הפועל עכו במשחק הבית הראשון שלה העונה, נגד מכבי אחי נצרת, תיקו שני רצוף. הפעם, לפחות, הקהל נהנה מתצוגה רבת שערים כשהמפגש בין השתיים הסתיים ב-3:3.

הפועל עכו פתחה רע את המשחק ועד לסיום המחצית הראשונה נקלעה לפיגור, 2:0. השער הראשון של האורחים מנצרת נכבש בדקה ה-28. כדור הוגבה לרחבת עכו, המגן השמאלי קובי מזרחי סגר לא טוב, השוער אופק אנטמן נתקע על קו השער, וחלוץ נצרת השחיל מקרוב לרשת, 0:1 לנצרת. על סף סיום המחצית הראשונה זכו האורחים בפנדל מפוקפק, אותו ניצלו כדי להכפיל את יתרונם ל-0:2. במחצית השנייה נכנס המגן הימני עלא ג'עפר לפעולה כשהיה מעורב בכל שלושת השערים שעכו כבשה. זה התחיל בדקה ה-61, כשג'עפר טיווח מ-20 מ' כדור חזק לרשת העליונה, 2:1. שתי דקות חלפו, ועכו המשיכה בטירוף בדרך לשוויון. ג'עפר פרץ באגף ימין, הגביה למרכז הרחבה ודוד אמזלג, שעמד חופשי, נגח כדור מדויק לקורה ופנימה, 2:2. דווקא כשהיה נדמה שעכו בדרך למהפך, היא ספגה שער שלישי מבעיטה חופשית (דקה 67). עכו לא נשברה ובדקה ה-70, שוב איזנה את התוצאה. ג'עפר הוכשל על סף הרחבה וסחט פנדל. עזאת חלאילה דייק מהנקודה הלבנה כשבעט כדור שטוח לפינה ופנימה, 3:3. בדקה ה-85 רשם החלוץ הצעיר זאהי אחמד, שהגיע מקבוצת הנוער של הפועל מטה אשר, הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת.

כוכב המשחק עלא ג'עפר, סיכם: "אני מודה לצוות המקצועי ולכל השחקנים על הפרגון והתמיכה, אבל הנקודה שייכת לכל הקבוצה. היה משחק קשה מול יריבה טובה. חזרנו פעמיים מפיגור, מה שמראה על אופי. זו קדנציה שנייה שלי בהפועל עכו ואני שמח להיות פה".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות