fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל חופים: זו שעולה וזו שיורדת

בעוד הקבוצה הבוגרת של הפועל כרמיאל פתחה את העונה עם 2 הפסדים רצופים, קבוצת הנוער עושה חיל ופתחה את עונת הבכורה ב-2 ניצחונות
יו"ר הקבוצה נתנאל הררי בסלפי חגיגי עם שחקני קבוצת הנוער

הפועל יצחק זר ובניו כרמיאל, ספגה הפסד ליגה שני ברציפות במסגרת ליגת החופים של ישראל ובתום 2 מחזורים היא מדורגת במקום האחרון בטבלה.

אחרי התבוסה במחזור הפתיחה לראש העין (6:1), הפסידה כרמיאל במחזור האחרון לבית"ר ירושלים, בתוצאה, 5:3.

דווקא כרמיאל הייתה זו שפתחה מצוין וכבר אחרי דקה אחת בלבד של משחק כבר עלתה ליתרון, כשאדם מאייר, התגבר על הגנת בית"ר, ובעט כדור חד ומדויק לרשת, 0:1 לכרמיאל. בדקה ה-8 הכפילה כרמיאל את יתרונה כשאדם מילאד כבש והעלה את קבוצתו ליתרון, 0:2. אלאל שהיתרון לא החזיק הרבה זמן מעמד. בדקה ה-10 צימקה בית"ר ל-2:1. בדקה ה-21 השוו הירושלמים ל-2:2, ובדקה ה-25 השלימו מהפך בדרך ל-2:3. בדקה ה-27 בית"ר שוב כבשה והגדילה את יתרונה ל-2:4. כרמיאל עוד ניסתה לחזור למשחק כשבדקה ה-29 אדם מאייר כבש את השני שלו וצימק ל-4:3, אלא שהמילה האחרונה במשחק הייתה של הבית"רים מירושלים שבדקת הסיום כבשו את שערם החמישי והכריעו את המפגש.

המאמן רן שטרית: "ידענו מראש שזו הולכת להיות עונה פיננסית, ולכן השלמנו כבר עם העובדה שהשנה לא נגיע אפילו לרבע הגמר. למרות ההפסד, מצאנו כמה נקודות אור וזה ביכולת שעוד תלך ותשתפר. היינו שווים לבית"ר, אבל חוסר הניסיון שלנו הכריע לרעתנו. לאט לאט הקבוצה מתחברת יותר ויותר ואנחנו גם צפויים לבצע כמה שינויים, כולל חיזוק. אני בטוח שממשחק למשחק נראה יותר טוב".

במחזור הקרוב מצפה לכרמיאל מפגש קשה מול מוליכת הטבלה, כפר קאסם (יום שישי, 28.6, שעה 13:50). המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט.

דור העתיד

בניגוד לקבוצה הבוגרת, קבוצת הנוער של הפועל כרמיאל בכדורגל חופים פתחה את עונת הבכורה שלה ברגל ימין עם 2 ניצחונות. במחזור הראשון, הביסה כרמיאל את הפועל קלאנסווה בתוצאה, 3:9. בפסטיבל השערים השתתפו: נתי חג'אני וירין גלעדי – 3 שערים כ"א, אוראל קראדי – 2 שערים, דקל מלכה – שער אחד.

במשחק במסגרת המחזור השני, ניצחה כרמיאל את נתניה בתוצאה, 1:4. לכרמיאל הרשיתו: נתי חג'אני ומורן אזולאי – 2 שערים כ"א.

בעקבות הפתיחה הטובה מדורגת הפועל כרמיאל במקום הראשון בטבלה עם 6 נקודות.

ביום חמישי האחרון שיחקה כרמיאל נגד אליכין (המשחק הסתיים לאחר סגירת הגיליון). מדובר במחזור המשחקים האחרון לפני שלבי הגמר.

כרמיאל זקוקה לניצחון כדי להבטיח את המקום הראשון שיעניק לה אוטומטית את הכרטיס לשלב חצי הגמר. במידה וכרמיאל תפסיד, היא תרד למקום השני ותצטרך להתמודד בשלב רבע הגמר.

היו"ר נתנאל הררי: "כל הכבוד למאמן רן שטרית ולשחקנים על פתיחה מצוינת. המטרה שלנו, כפי שהצהרתי לפני פתיחת העונה, היא להביא אליפות ראשונה לכרמיאל. כרגע אנחנו בכיוון הנכון ואם נמשיך להציג אותה יכולת גם במשחקים הבאים, יהיה קשה מאוד לעצור אותנו. המשימה הקרובה היא באמת להבטיח את מקומנו בחצי הגמר ואז להתכונן כמו שצריך, להגיע דרוכים ומרוכזים כדי להמשיך לגמר".

 

(בוגרים) טבלת בית ב' (מחזור 2)

  1. בני כפר קאסם – 6 נק'
  2. הפועל אשקלון – 6 נק'
  3. ראש העין – 3 נק'
  4. בית"ר ירושלים – 3 נק'
  5. הפועל חולון – 0 נק'
  6. הפועל כרמיאל – 0 נק'

 

(נוער) טבלת בית ב' (מחזור 2)

  1. הפועל כרמיאל – 6 נק'
  2. נתניה – 3 נק'
  3. הפועל קלנסאווה – 0 נק'
  4. אליכין – 0 נק'.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות