fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל חופים: ההזדמנות האחרונה של הפועל כרמיאל

הפועל כרמיאל, שהפסידה במשחק ההישרדות לבית"ר מעלה אדומים, תזכה להזדמנות נוספת לשרוד בליגה כשתתמודד נגד מנדרין ת"א. מפה, כבר אין דרך חזרה
משחק הישרדות. אדם מאייר מכרמיאל צילום: סטרבו

הפועל יצחק זר ובניו כרמיאל, שסיימה את שלב הבתים של הליגה בכדורגל חופים במאזן של 5 הפסדים מ-5 משחקים, ספגה הפסד נוסף, שישי ברציפות, כשנכנעה לבית"ר מעלה אדומים במסגרת משחק מבחן, שהיה מבטיח לה את ההישארות בליגה.

לזכותו של בעלי הקבוצה נתנאל הררי, יאמר שהוא עשה הכל על מנת לסייע לקבוצה לקראת המבחן הראשון שלה במאמצי ההישארות, כשהחזיר לארץ את השוער הספרדי אנדרה לורנסו, שנחשב לאחד משוערי הכדורגל חופים הטובים בעולם.

כרמיאל פתחה את המשחק בצורה פנטסטית וכבר הובילה ביתרון, 0:3, מצמד שערים של שי רוטמן ושער נוסף של השוער לורנסו.

אלא שאז היא נכנסה לשאננות ואפשרה לירושלמים לחזור למשחק, עם צמד שערים שצימק את התוצאה ל-3:2. אופק יפרח עוד הגדיל את היתרון ל-2:4, אך שוב דעיכה של כרמיאל אפשרה לקבוצה היריבה להבקיע ארבעה שערים ולחולל מהפך בדרך ליתרון, 4:6. רוטמן החזיר את התקווה לכרמיאל בשער מצמק, 6:5. מעודדת מחזרתה לעניינים המשיכה כרמיאל ללחוץ על שער היריבה ורגע לפני שריקת הסיום הצליח אדם מאייר, לכבוש ולאזן ל-6:6, ולשלוח את הקבוצות להארכה. שתי הקבוצות לא הצליחו להבקיע והן התייצבו להכרעה בפנדלים.

השוער לורנסו דייק בבעיטה הראשונה, 0:1 לכרמיאל. מעלה אדומים דייקה גם היא והשוותה ל-1:1. אופק יפרח, בעט את הבעיטה השנייה ברשלנות החוצה כשמנגד, שוב מעלה אדומים דייקה בפנדל וסגרה עניין עם, 1:2.

המאמן רן שטרית: "יש לנו קבוצה צעירה וחסרת ניסיון וזה מתבטא גם במגרש. בשלושה משחקים הובלנו, והפסדנו, וזה מראה על נאיביות מסוימת. ברוב המשחקים לא נפלנו בהרבה מהקבוצות היריבות, ומה שהכריע היה בעיקר הניסיון של שחקני הקבוצה היריבה. הפועל כרמיאל היא לא הקבוצה הכי חלשה בליגת החופים של ישראל ויש לנו הזדמנות להוכיח את זה. אני מאוד מקווה שהפעם נתעלה וגם נדע לנצח ולהבטיח את מקומנו בליגת החופים גם בקיץ הבא".

למרות ההפסד, תזכה כרמיאל להזדמנות נוספת ואחרונה בהחלט כשתתמודד ביום שישי הקרוב (26.9) במשחק מבחן אחרון לעונה נגד מנדרין ת"א.

הבעלים נתנאל הררי, ניסה בימים האחרונים לגייס ספונסרים למימון הבאתם פעם נוספת של השוער הספרדי וכן שחקן חיזוק זר נוסף. במידה והררי לא יצליח לגייס את הכסף הנדרש, תעלה כרמיאל למשחק הכי חשוב שלה העונה, שיקבע למעשה את עתידה בליגת החופים של ישראל, על טהרת שחקנים ישראלים וללא אף שחקן זר.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות