fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפסד ליגה ראשון להפועל עכו

הפועל עכו נכנעה במשחק חוץ להפועל ראשון לציון, 1:0. המאמן אלי כהן: "אנחנו בתחילת הדרך ולאט לאט מתגבשים ומתחזקים". החלוץ הצעיר יניב מזרחי הצטרף
בפלונטר. עזאת חלאילה מהפועל עכו נסגר על שחקני יריב צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

אחרי 2 תוצאות תיקו וניצחון, רשמה הפועל עכו במחזור האחרון הפסד ליגה ראשון העונה, כשנכנעה במשחק חוץ להפועל ראשון לציון, 1:0. הפועל עכו הפגינה יכולת חלשה מאוד וסיימה את המשחק עם נתון סטטיסטי של 89 איבודי כדור ומסירות לא מדויקות של שחקניה. נקודות האור היחידות במשחק היו השוער אופק אנטמן, חוליית ההגנה והקשר דייגו ניקולאייבסקי. כל השאר כמעט ולא הורגשו, שלא לדבר על ההתקפה שלא קיימת ומיעטה לסכן את שער הקבוצה היריבה.

המחצית הראשונה הייתה ירודה עם הזדמנות אחת בלבד, ודווקא של עכו. זה קרה בדקה ה-45, כשרז טוויזר הקפיץ כדור מעל הגנת ראשון לציון, ואיתי מורנו, מ-7 מ' נגח בצורה מגוחכת מעל השער. במחצית השנייה עכו בעיקר התגוננה. מדי פעם היא יצאה למתפרצות, אבל חוסר הדיוק היה בעוכריה. גם שלושה חילופים שביצע המאמן אלי כהן (ירין שרעבי במקום מורנו, שאדי מסראווה במקום עזאת חלאילה וחן ידען במקום דוד אמזלג), לא הביאו לשינוי. בדקה ה-86, עכו נענשה וספגה את השער היחיד במשחק, שהוביל להפסד ראשון העונה. כדור הוגבה לרחבת עכו, הבלם גל בראל לא הצליח להרחיק, ושחקן מקומי של ראשון לציון המשיך בנגיחה פנימה, 0:1 לראשל"צ.

המאמן אלי כהן: "במחצית הראשונה היינו עדיפים ואפילו הגענו לכמה הזדמנויות. במחצית השנייה נראינו עייפים וכנראה הייתה לכך השפעה ששלושה ימים קודם לכן שיחקנו משחק ליגה. זה לא תירוץ להפסד, אבל בסך הכל היו לנו כמה דברים חיוביים. יש לנו קבוצה לוחמת, עיקשת, נחושה, ממושמעת ולא קל להבקיע נגדנו. מבחינה הגנתית עשינו עבודה טובה, אבל בחלק הקדמי לא היינו מספיק מרוכזים וחדים. ברור שיש לנו מה לשפר מבחינת יכולת, אבל אנחנו בתחילת הדרך ומתחזקים תוך כדי תנועה. בסך הכל, אנחנו נראים לא רע ואני די מרוצה".

הקבוצה צירפה השבוע את החלוץ הצעיר יניב מזרחי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל רמת השרון. בקיץ האחרון, נבחן מזרחי בהפועל חדרה, אך שוחרר, וכעת הגיע על מנת לחזק את החלק הקדמי של הפועל עכו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות