fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו עדיין ללא ניצחון במשחקי ההכנה

הקבוצה, שנמצאת במחנה אימונים בפולין, הפסידה ב-3 משחקי הכנה ומשחק אחד סיימה בתיקו * בית"ר נהריה (ליגה ב') יצאה לדרך * שינויים גדולים בסקציה מעלות
קשה באימונים. הפועל עכו בפולין

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו, שנמצאת במחנה אימונים בפולין, סיימה את משחק ההכנה הראשון שלה נגד ויגרי סוולסקי מהליגה השנייה בפולין, בתיקו, 1:1. גם הפעם הפועל עכו לא כבשה, והסתפקה בשער עצמי של הקבוצה היריבה. נציין, רק כי זהו משחק הכנה שלישי רצוף ששחקני עכו לא מוצאים את הרשת.

במשחק הכנה נוסף, נגד קבוצת פריידק מיסטק מהליגה השלישית בצ'כיה, היא הפסידה, 2:1. עכו הובילה במחצית, 0:1, משער של דייגו ניקולאייבסקי, אך במחצית השנייה ספגה פעמיים וסיימה משחק הכנה רביעי ללא ניצחון.

בסוף השבוע חזרה עכו לארץ וביום ראשון היא תמשיך בהכנותיה לעונה הקרובה, כשהמאמן אלי כהן אמור להחליט לגבי השחקנים הנבחנים ולהתחיל לגבש את הסגל.

החלוץ הצעיר זאהי אחמד, שהגיע ממחלקת הנוער של הפועל מטה אשר, סיכם ל-3 שנים.

המגן יעקב מזרחי, ששיחק בעונה שעברה בבית"ר נורדיה ירושלים מליגה א', חתם בקבוצה.

קשר הרכש החדש אנואר מורד, מככב בימים אלה בקמפיין תוכנית המנויים של מפעל הפיס.

 בית"ר נהריה (ליגה ב')

בית"ר נהריה פתחה ביום ראשון האחרון את הכנותיה לעונה הקרובה. מעל 30 שחקנים הגיעו לאימון הפתיחה, שהועבר על ידי המאמן החדש ג'קי שריקי ועוזרו עמי אשכנזי.

הקבוצה המשיכה גם השבוע בהחתמת שחקנים, כשהמצטרף החדש הוא הקשר אחמד מיעארי, ששיחק בעונה שעברה במכבי ירכא.

לאימון הבכורה הגיעו כמחצית משחקני הסגל שהיו בעונה שעברה, חלקם עזבו, חלקם שוחררו וחלקם נעדר עקב נסיבות שונות ואמור להצטרף לאימונים בימים הקרובים.

מנהל הקבוצה אבי כץ: "תמיד באימונים הראשונים יש הצפה של שחקנים שמעוניינים להצטרף וכאלה שהוזמנו להתרשמות. בשבועות הקרובים מתוכננים לנו משחקי אימון ואז גם נתחיל בצמצום הסגל. מי שירשים יישאר, ומי שלא, נאחל לו דרך צלחה". 

סקציה מעלות (ליגה ב')

דיוויד רדליך, איש עסקים מכפר ורדים, נבחר לעמוד בראש קבוצת הניהול, שתוביל בעונה הקרובה את קבוצת הכדורגל סקציה מעלות. רדליך, נבחר על ידי ועדה מיוחדת שהורכבה ממנכ"ל עיריית מעלות עמית לוין, המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק הספורט יורי קוצ'ר ומנהל עמותת הספורט העירונית עידן כפיר.

הרכב קבוצת הניהול כולל גם 4 שחקני עבר: איתן לוי, שיהיה אחראי על הצד המקצועי, משה בן נעים, אודי בן נעים ומוטי אזולאי.

הפעולה הראשונה של צוות הניהול הנבחר יהיה בחירת מאמן, כשכרגע מי שמסתמן כמועמד המוביל הוא ניסים שיון.

תקציב הקבוצה פחות משמעותית מ-690 אלף שקלים בעונה שעברה ל-300 אלף שקלים בעונה הקרובה. יש לציין, כי מדובר בהקצבה עירונית בלבד, כשאנשי קבוצת הניהול החדשה, יצטרפו לפעול לגיוס כספים באמצעות ספונסרים לצורך הגדלת התקציב.

מטרה נוספת היא איחוד קבוצות. כלומר, הפסקת פעילות הקבוצה הבוגרת של הפועל תרשיחא מליגה ג', וצירוף שחקניה לסקציה מעלות.

"עיר אחת – קבוצה אחת", כפי שהגדירו זאת במעלות.

בימים האחרונים החלו אנשי קבוצת הניהול בשיחות עם שחקנים במטרה לגבש סגל שחקנים מקומי ולצמצם הבאת שחקני חיזוק מחוץ לעיר. אימון הפתיחה נקבע ליום חמישי, ה-8 באוגוסט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות