fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עירוני כרמיאל מתחילה להתגבש

הקבוצה החדשה החלה בבניית סגל השחקנים לעונה הקרובה. מידן שטיינברג מונה לקפטן. המנהל המקצועי אושרי לוי: "עובדים בצורה יסודית כדי לבנות קבוצה טובה וחזקה"
ברוך הבא. ישראל דרור, אחד השחקנים החדשים שהצטרפו לקבוצה צילום: יובל שקל

אחרי שהשלימה את איוש הצוות המקצועי והניהולי של המועדון, כולל בחירת קמע ולוגו חדש לקבוצה, החלה הפועל עירוני כרמיאל בבניית הרכב סגל השחקנים. בימים האחרונים סיכמה הקבוצה על הצטרפותם של מספר שחקנים, ביניהם: מידן שטיינברג, שגם נבחר לשמש קפטן הקבוצה, ושיחק בעונה שעברה בהפועל בועיינה בליגה ב', בה כבש 5 שערים, החלוץ איליה זאיקה שמגיע מהפועל חצור הגלילית מליגה ג', במדיה הבקיע 13 שערים, הבלם מומי יעקב מסקציה מעלות, מוסטפא אבו אלהיג'א ממכבי טמרה, פאדי בדראני מהפועל טובא/זנגריה, ישראל דרור מהפועל חצור הגלילית, אוהד עדי שחוזר למגרשים אחרי היעדרות של 3 שנים, הבלם שרון מלכה מבית"ר חיפה, ואחמד נאפע מאל אהלי טמרה.

החלוץ איליה זאיקה: "אני שמח לסגור מעגל ולחזור לקבוצה בה התחלתי את דרכי. נעשית פה עבודה יסודית על ידי אנשים רציניים, ומגיע לעיר כרמיאל שתהיה לה קבוצת כדורגל ייצוגית טובה. אני מקווה לעונה מוצלחת ושאעזור לקבוצה להשיג את מטרותיה".

המנהל המקצועי ושוער הקבוצה אושרי לוי: "אנחנו עובדים בצורה יסודית ופועלים בגיבוש סגל שחקנים שהתלכיד שלו יתאים לא רק מבחינה מקצועית, אלא גם מבחינה חברתית. המטרה היא להעמיד קבוצה טובה וחזקה עם חדר הלבשה שמח ושתתנהל באווירה טובה וחיובית. חשוב לנו גם שלקבוצה תהיה זהות מקומית ולכן תינתן עדיפות לשחקנים מכרמיאל, כולל שחקני נוער שישולבו בקבוצה הבוגרת. עד עכשיו החתמנו שחקנים מכרמיאל עם זהות מקומית, ולצדם שחקנים ותיקים ובעלי ניסיון ועם רקורד של הצלחה מוכחת. אני מבטיח שנעשה את הכל כדי להצליח וכמו שזה נראה כרגע, אנחנו בהחלט בדרך הנכונה".

אימון הפתיחה הרשמי נקבע ליום חמישי, ה-1 באוגוסט, כשקודם לכן, צפויים להתקיים 3 ימי אימון מרוכזים, במהלכם צפויים להגיע שחקנים רבים להתרשמות.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות