fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: דודו גורש חוזר להפועל עכו

השוער הוותיק (40), שהודיע לאחרונה על פרישה ממשחק פעיל, מונה למאמן השוערים במחלקת הנוער של המועדון בו גדל
יכשיר את הדור הבא של שוערי הפועל עכו. דודו גורש | צילום: אדריאן הרבשטיין
יכשיר את הדור הבא של שוערי הפועל עכו. דודו גורש | צילום: אדריאן הרבשטיין

השוער הוותיק דודו גורש, שהודיע לאחרונה על פרישה, מונה למאמן השוערים במחלקת הנוער של המועדון בו גדל. גורש (40) קיבל הצעה לסיים את הקריירה בקבוצת נעוריו, הפועל עכו, אך דחה אותה מאחר וחש שמיצה את עצמו כשוער פעיל.

גורש: "אחרי שנים מאוד אינטנסיביות בהפועל באר שבע, והגעה למקומות גבוהים בכדורגל הישראלי שכללו גם חוויה אירופית מרגשת, הרגשתי מיצוי. הודיתי לאנשי הפועל עכו על ההצעה המחמיאה, אבל אני מרגיש שזהו, אין לי את החשק, את התאווה ואת אותן אנרגיות להמשיך לשחק. אמרתי לעצמי שאם אני לא נותן מעצמי 100 אחוז, אין טעם להמשיך".

גורש היה מיועד לשמש מאמן שוערים ראשי של כל הקבוצות במועדון, אך בעקבות החתמתו של המאמן אלי כהן כמאמן הקבוצה הבוגרת, והתעקשותו על מינויו של אלי בכר למאמן השוערים, נאלץ גורש להסתפק במחלקת הנוער. בנוסף לתפקידו המקצועי במחלקת הנוער, צורף גורש לצוות הנהלת הקבוצה הבוגרת.

גורש, שבימים הקרובים אמור לחזור לגור בצפון, אמר: "כרגע אני עוד מעכל את העובדה שפרשתי ממשחק פעיל, אבל יש לי המון תכניות לעתיד. ענף הכדורגל הוא רחב ובטוח שאמצא בו את מקומי. באתי להפועל עכו מתוך הערכה עמוקה ואהבה גדולה למועדון ואני מקווה שאצליח לגדל את דור השוערים הבא של הפועל עכו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות