fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כבוד מהראש: ראש עיריית מעלות קיים טקס הוקרה לסייפי העיר

טקס הוקרה
ראש עיריית מעלות ארקדי פומרנץ עם סייפי מכבי מעלות צילום: ערן שור

מועדון הסיף מכבי מעלות חוגג בימים אלו 25 שנות פעילות, משופעות בהישגים ברמה הארצית וברמה הבינלאומית.

לרגל המאורע, ראשי המועדון, יחד עם הסייפות והסייפים המצטיינים, הוזמנו ללשכתו של ראש עיריית מעלות-תרשיחא ארקדי פומרנץ, למפגש וחלוקת תעודות הוקרה.

מועדון הסיף מכבי מעלות, הוקם על ידי המאמן יעקב פרדמן, מאמן נבחרת ברית המועצות בעבר ומאמן נבחרת ישראל בהווה, בראשותו של פרדמן, הפכה מכבי מעלות למעצמת סיף ארצית ועולמית, כשסייפי המועדון רושמים הישגים פנטסטיים בתחרויות ארציות ובינלאומיות, כמו זכייתה של ניקול פייגין במדליית כסף בתחרות גביע העולם, זכייתה של אנה לונדון בתחרות סייף בינלאומית לבוגרות, זכייתו של יונתן כהן במדליית כסף באליפות הנוער של ישראל ועוד. סייפות וסייפי המועדון הם גם חברים קבועים בסגלי נבחרות ישראל השונות.

ורה קנייבסקי, אלופת אירופה לנוער בעבר, התגייסה לאחרונה לצה"ל אך המשיכה את אימוניה וקצרה הצלחות בזירה הארצית והבינלאומית.

אדל בוגדנוב, שהצטרפה לנבחרת הקדטיות של ישראל, וסייפי המועדון: רועי לייקינד, קמילה דירקטור, עמית לוינזון, מישל יעקובסון, אשר הצטרפו לנבחרות ישראל בקבוצות הגיל השונות, זכו אף הם לתעודת הוקרה על הישגיהם.

במהלך המפגש, הרעיף ראש העירייה פומרנץ, תשבחות רבות על נשיא המועדון יורי קוצ'ר ועל הצוות המקצועי, שכולל מלבד פרדמן גם את המאמנים: דימה פרוחורוב, אנה קניאז'יצקה ומיכאל פיטייגורסקי, הודה להם על תרומתם ועל מסירותם למועדון ולטיפוח דור הספורטאים בענף הסיף במעלות.

ראש העירייה גם הודה להורים ולבני המשפחות על ההירתמות, ההשקעה והמחויבות לצד הספורטאים.

פומרנץ: "הישגכם המרשימים וההישגים שעוד נכונו לכם בעתיד הם פרי עמלכם, עבודתכם המאומצת והמעטפת התומכת שאתם מקבלים ממשפחותיכם ומהצוות המקצועי. הספורט תמיד היה קרוב לליבי וכמובן שאנו בעירייה נמשיך לתמוך

במועדון ובספורט ההישגי בעיר. ההישגים שלכם מביאים כבוד רב וגאווה גדולה לעיר. עלו והצליחו, יישר כוח".

במפגש נכחו גם סגן ראש העירייה ומחזיק תיק הספורט מוטי בן דוד ומנהל רשות הספורט העירונית עידן כפיר.

בסיום הערב, הוענקו לצוות המקצועי תעודות הוקרה על פעילותם בקידום וטיפוח ענף הסיף במעלות ולסייפים ולסייפות הוענקו תעודות הוקרה על הישגיהם.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות