fbpx

טרגדיה: אילן פייביש מכרמיאל, מייסד ועורך מגזין הרכב "טורבו", נהרג בתאונת דרכים

התאונה אירעה הבוקר (שבת) בכביש 90 ליד קיבוץ קליה בצפון ים המלח במהלך נסיעת הדגמה ברכב חשמלי מסוג פרארי. פייביש ונוסע נוסף שהיה עימו, צחי מנשרי, קיבלו את הרכב על מנת לבצע נסיעת התרשמות מצולמת לצורך סיקור עיתונאי. בשלב מסוים, מסיבה לא ברורה, הרכב התהפך והחל לבעור. מותם נקבע במקום
זירת התאונה בצפון ים המלח. למעלה: אילן פייביש ז"ל | צילום: דוברות כבאות והצלה
זירת התאונה בצפון ים המלח. למעלה: אילן פייביש ז"ל | צילום: דוברות כבאות והצלה

תאונת דרכים קטלנית אירעה הבוקר (שבת) בכביש 90 בין קליה לאבנת שבאזור ים המלח. בתאונה  נהרגו עיתונאי הרכב, אילן פייביש, תושב כרמיאל, מייסד "טורבו מגזין" ונוסע נוסף שהיה עימו, צחי מנשרי, שניהם בשנות ה-50 לחייהם.

התאונה התרחשה בסביבות השעה 06:20 במהלך נסיעת הדגמה ברכב חשמלי מסוג פרארי בשווי של כ-2.5 מיליון שקלים. השניים קיבלו את הרכב על מנת לבצע נסיעת התרשמות מצולמת לצורך סיקור עיתונאי.

באחד העיקולים הרכב התהפך מסיבה שטרם התבררה והחל לבעור. השניים נלכדו בתוך הרכב ולא הספיקו להיחלץ.

זירת התאונה בצפון ים המלח. למעלה: אילן פייביש ז"ל | צילום: דוברות כבאות והצלה
זירת התאונה בצפון ים המלח | צילום: דוברות כבאות והצלה

מכבאות והצלה מחוז יו"ש נמסר: "סמוך לשעה שבע בבוקר הוזנקו לוחמי האש מהתחנה האזורית בנימין לתאונת דרכים סמוך לקיבוץ קליה בצפון ים המלח. עם הגעת הצוותים למקום, הם זיהו רכב פרטי העולה באש. לוחמי האש החלו מיד בפעולות לכיבוי הרכב הבוער. תוך כדי פעולות הכיבוי בוצע תחקור על ידי מפקד המשמרת על הנוסעים ברכב. על פי העדויות שני נוסעים שהיו ברכב, לא הצליחו להיחלץ ממנו. עם סיום פעולות הכיבוי החלו לוחמי האש בפעולות לחילוץ על ידי כלים הידראוליים יעודיים. פעולות אלו לקחו זמן רב עקב אופי התאונה וכדי לשמור על כבוד המת".

אילן פייביש זז"ל
אילן פייביש ז"ל

פרמדיקית מד"א, סיגלית מזרחי, סיפרה: "מדובר בתאונה מזעזעת. ראינו בשולי הכביש רכב עולה באש, ולא ניתן היה להתקרב אליו. עד ראייה סיפר שברכב היו שני נוסעים שלא הצליחו להיחלץ. לאחר כיבוי הרכב, נאלצנו לקבוע את מותם של שני הנוסעים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות