fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר ההסברה , אליאב בטיטו מעפולה נאבק למען מדינת ישראל ברחבי העולם

אליאב בטיטו , עיתונאי מוכשר בעבר, איש יחסי ציבור מבריק ובעיקר , פטריוט ישראלי, גייס את עצמו בצו 8 עם תחילת המלחמה והקים את מטה ההסברה האזרחי אשר הוא עומד בראשו.

אליאב הקים את המטה תוך 48 שעות והוא מוביל אותו ביד רמה וכבר רואים את השינוי שהוא מחולל ברחבי העולם בתפיסתם את המערכה בישראל.

" מטה ההסברה האזרחי הוא מיזם הסברה הגדול ביותר במדינת ישראל אשר הוקם תוך 48 שעות מרגע פרוץ מלחמת חרבות ברזל אומר אליאב ומוסיף, המטה  הוקם על ידי קבוצת מתנדבים בהובלתי במטרה להסביר את ישראל בארץ ובעולם.

מטרת המיזם הינה יצירת שגרירים אשר יהדהדו יחד את המסרים בעת מלחמה ואף בשגרה. כמו כן אומר אליאב, אני מאמין כי ביום שאחרי המלחמה על המטה להוות גוף אזרחי אשר יפעל למען אחדות העם ואיחוי הקרעים בחברה הישראלית, תוך שימור הקשר עם התפוצות."

יצוין כי תוך ימים אחדים חברו כעשרים אלף מתנדבים מישראל והעולם למאמץ ההסברה. בין המתנדבים העומדים לרשות החברה  בארץ ובעולם ישנם ראשי קהילות , משפיעים , סטודנטים העוזרים להפיץ את המסרים בפעולות פשוטות בהנחיית המטה ובתמיכתו.

עד כה כאמור ישנם 20,000 שגרירים. 1500 חברים פעילים, 250 אנשי קריאטיב, 200 גרפיקאים, 150 עורכי וידאו, 700, מתורגמנים אנשי   תחקיר והפקה, , פסיכולוגים ועובדים סוציאליים.

אליאב בטיטו , מחולל המהפכה ההסברתית בעולם.צילומים באדיבות מטה ההסברה האזרחי

עם ראש העיר תל אביב -יפו, רון חולדאי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות