fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר האסירים הפלשתינאים לשעבר בעימות עם איש השלום, נאיל זועבי: " אני מופתע מהדברים של נאיל, על איזה סיוע הומניטרי הוא מדבר?"

: נאיל , השר והמנחה צילום: צילום מסך

נאיל זועבי, איש השלום מהכפר נין שבעמק, ממשיך במסע ההגנה העצום והייחודי שלו על מדינת ישראל בעולם הערבי. בראיון בBBC בשפה הערבית תחנת טלוויזיה הנצפית בעולם הערבי התעמת נאיל זועבי עם ד"ר סופיאן אבו זאידה, חבר בתנועת הפת"ח המקורב למוחמד דחלאן , שר לענייני אסירים לשעבר בממשלת הרש"פ, אודות הסיוע ההומניטרי לתושבי עזה והבהיר כי אין עוד מדינה בעולם שהייתה נוהגת כמו מדינת ישראל מול אויביה בעת מלחמה.
נאיל זועבי: "צריך לשואל למה הסיוע ההומניטארי לא מגיע לתושבים העזתים הזקוקים לכך? יש בידנו הוכחות שהסיוע לא מגיע לעזתיים. יש מי שגונב את הסיוע ההומניטארי ומוכר אותו לתושבים המסכנים במחירים מופקעים. לממשלת ישראל חשוב שהסיוע ההומניטארי יגיע לתושבים העזתים."
השר הפלסטיני הגיב : "תני לי להשיב על מה שמגיע לעזה, נאיל זועבי, אני מופתע מהדברים שלו, דובר צה"ל לא דיבר אפילו כמו נאיל, על איזה סיוע הומניטרי הוא מדבר."
נאיל זועבי מסכם עוד הופעה מרשימה ומקצועית למען מדינת ישראל, מסע הסברה חוצה יבשות של אדם אחד, באופן התנדבותי המתקיים כבר חמישה חודשים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות