fbpx
Nahariyya, IL
29°
Fair
11h12h13h14h15h
30°C
30°C
30°C
30°C
30°C

שרת ההתיישבות ח"כ אורית סטרוק: "חובתנו היא לחזק את הצפון ולהחזיר את הביטחון לתושבים"

השרה אמרה את הדברים במהלך ביקור שקיימה ביישובי המועצה האזורית מעלה יוסף, שרוב תושביו פונו מאז פרוץ המלחמה. ראש המועצה, שמעון גואטה: "הניצחון שלנו יהיה בחיזוק ההתיישבות בגבול הצפון"
הבטיחה לחזק את הצפון. ח"כ סטרוק בפגישה עם ראש המועצה גואטה צילום: מועצה אזורית מעלה יוסף

 

השרה למשימות לאומיות, ח"כ אורית סטרוק, קיימה ביקור ביישובי המועצה האזורית במעלה יוסף, שרובם אגב בכלל מפונים מתושבים ימים ספורים מפרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר 2023. השרה, שנפגשה גם עם ראש מועצת מעלה יוסף שמעון גואטה, הקשיבה לאתגרים שראש המועצה הציג בפניה והבטיחה לעשות מאמצים על מנת לסייע למועצה להתמודד עם האתגרים אלו.

השרה, שממונה גם על החטיבה להתיישבות, הבטיחה להעמיק את הקשר המצוין הקיים כיום בין החטיבה והמועצה.

שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות, ח"כ אורית סטרוק: "כל ביקור בצפון מחדד את המחויבות שלנו, כממשלה, להשיב את הביטחון לאזור הזה, להכריע את החיזבאללה, ולהסיר את האיום מעל יישובי הצפון. כל מפגש עם המנהיגות המקומית של הישובים בצפון מרגש ומעורר התפעלות מהחוסן הציוני שמנחה אותם, ומהנחישות שלהם לקיים ולשקם את יישוביהם. כשרת ההתיישבות, אני מחויבת לחיזוקם ושיקומם של הישובים, מושקעת בהקשבה אמיתית לצרכיהם, ועושה כל שביכולתי להעניק להם את הסיוע הממשלתי הן בתקופת הפינוי על כל קשייה, והן לקראת השיקום שחייב להצליח".

ראש מועצת מעלה יוסף, שמעון גואטה: "אנחנו רואים בשותפות עם החטיבה להתיישבות ומשרד ההתיישבות חשיבות עליונה לעיבוי וחיזוק ההתיישבות בגבול הצפון, במיוחד בימים אלו. הניצחון של מדינת ישראל אל מול אויבינו הוא בחיזוק הרצף הגאוגרפי. אנחנו סומכים על השרה סטרוק שתוביל את הנושא ותשים אותו בראש סדר העדיפויות של הממשלה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות