fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי: סוללת אופניים חשמליים התפוצצה בזמן טעינה ופצעה אם ותינוקת בת שנתיים

כוחות מד"א הוזעקו הבוקר (חמישי) למועצה המקומית שלומי לאחר דיווח על התפוצצות סוללת אופניים בתוך בית פרטי, ופינו לטיפול רפואי אם ובתה בת השנתיים שנפצעו קל-בינוני ובהמשך פונו עוד 4 ילדים בני חמש, ארבע, שנתיים וארבעה חודשים.
המרכז הרפואי לגליל בנהריה | צילום: רוני אלברט
המרכז הרפואי לגליל בנהריה | צילום: רוני אלברט

בשעה 06:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר, על שריפה בדירה רח' חוף הים בשלומי.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי במקום ופינו אותן לביה"ח. מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה נמסר כי: "הובאו אשה בת 30 ובתה בת השנתיים, תושבות שלומי, הסובלות מכוויות בגפיים ומשאיפת עשן, בעקבות התפוצצות סוללה של אופניים חשמליים במהלך ההטענה. הבת, כבת שנתיים, אושפזה במצב קל עד בינוני במחלקה לכירורגיית ילדים, ואמה שוחררה.

בהמשך הבוקר הובאו עוד ארבעה תינוקות ופעוטות נוספים מאותו אירוע: בני ארבעה חודשים, שנתיים, ארבע וחמש, כולם במצב קל וסובלים מכוויות ושאיפות עשן. הם עברו בדיקות במיון ילדים ושוחררו.

מנהל חדר המיון, ד"ר חאלד עטאללה, מסר כי בעת הטענת סוללה של אופניים חשמליים, יש להיזהר ולהקפיד על כמה כללים: "ראשית, אין להשאיר את הסוללה ללא השגחה בעת ההטענה, וכמובן שיש להשתמש בסוללות איכותיות ככל האפשר. בנוסף, יש להטעין את הסוללה במקום מאוורר, תוך הרחקתה מחומרים דליקים. כמו כן, אין להטעין סוללה שהתנפחה ו/או שינתה את צורתה".

מהמועצה המקומית שלומי נמסר כי: "בית נשרף הבוקר במועצה המקומית שלומי, לשמחתנו כל בני המשפחה יצאו מהשריפה בריאים ושלמים. המועצה המקומית שלומי לקחה על עצמה את העלות של שיכון המשפחה בדירה חלופית עד שהבית שנשרף ישופץ ויחזור להיות ראוי למגורים. מחלקת הרווחה במועצה מגייסת תרומות של צעצועים, בגדים, מכשירי חשמל ומוצרים לבית. ראש המועצה גבי נעמן קורה לציבור לתרום ולסייע למשפחה שכל רכושה נשרף. הערבות ההדדית היא המאפיין את הקהילה שלנו ואנו מודים מראש לכל אדם שיוכל לתת יד למשפחה לצאת מהמשבר הקשה בעקבות השריפה. לתרומות דרך מחלקת רווחה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות