fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש העיר משה קונינסקי: הוזלה במחיר הצהרונים בשנת הלימודים הקרובה

בתום פגישה עם יו"ר ההנהגה ההורית בכרמיאל, משה צדקיוהו, עדכן משה קונינסקי בעניין הוזלה במחיר גני המועדון - צהרונים בשנת הלימודים החדשה, שאמורה להיפתח ב-1 בספטמבר
ראש העיר משה קונינסקי וו"ר ההנהגה העירונית משה צדקיהו (צילום: דוברות עיריית כרמיאל)

ראש העיר משה קונינסקי: הוזלה במחיר בשנת הלימודים הקרובה

ראש העיר משה קונינסקי הודיע על ההוזלה במחיר גני המועדון – צהרונים בשנת הלימודים החדשה, שאמורה להיפתח ב-1 בספטמבר, בתום פגישה שקיים עם יו״ר הנהגת הורים משה צדקיהו ויו״ר ועד הורי גנים הילדים עומרי סראמילי.

מעיריית כרמיאל נמסר כי, "המחיר המוזל יהיה בסך 900 שקלים לחודש בלבד במקום 935 כמתחייב עפ"י חוק הצהרונים.

בנוסף סוכם כי בגני החובה תינתן האפשרות להישאר עד השעה 17:00 בתשלום של 350 שקלים לחודש בכפוף לכמות נרשמים.

כמו כן, הנחה משה קונינסקי את רשת המתנ״סים המפעילה את גני המועדון – צהרונים משעות הצהריים כי הגנים יפעלו במהלך חופשת הקיץ גם בימי שישי.

ראש העיר שב והביע את שמחתו על כך "שההורים הביעו אמון מלא בעירייה וברשת המתנ"סים ואת קייטנות החופש הגדול והצהרונים ניתן להגדיר כהצלחה גדולה, והם עובדים במלוא המרץ תחת הגבלות התו הסגול והקפדה יתרה על ההנחיות".

משה קונינסקי: "אנו עושים כל שביכולתנו בתקופה מאתגרת זו לבוא לקראת ההורים ולהקל עליהם בעלויות הכספיות ונדבך חשוב נוסף בכך הוא ההוזלה במחיר גני המועדון – הצהרונים. סיכומים אלו הם מתוך המחויבות שלנו לסייע להורים בימים קשים ומאתגרים אלה".

ראש העיר הדגיש עוד בדבריו: "מינהל החינוך בעיריית כרמיאל בראשותו של אודי איזק, עוסק ימים כלילות בהיערכות לפתיחת שנה"ל תוך תיאום ושיתוף פעולה עם יו"ר הנהגת ההורים בעיר משה צדקיהו, על מנת לפתוח את שנה"ל כסדרה בהתאם להנחיות של הממשלה ומשרד הבריאות".

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי וחדשות נהריה!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות