fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש הממשלה בטקס חנוכת מבנה השיטור העירוני בעכו: "עכו היא מודל לערים נוספות"

במעמד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נחנך היום (ג') מבנה השיטור העירוני שישמש כוח משולב של שוטרים וסיירי בטחון שנועד לסייע בסדר הציבורי ובביטחון הפנים בעיר עכו.
ראש הממשלה בעכו | צילום: דוברות עיריית עכו
ראש הממשלה בעכו | צילום: דוברות עיריית עכו

במעמד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ראש העיר עכו, שמעון לנקרי, השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, המפכ"ל קובי שבתאי, קציני משטרה, סגן ראש העיר אדהם ג'מל, רב העיר יוסף ישר ומנכ"ל העירייה, יניב אשור.

נחנך היום (ג') מבנה השיטור העירוני במרכז העיר עכו. המבנה ישמש את השיטור העירוני, כוח משולב של שוטרים וסיירי בטחון שנועד לסייע בסדר הציבורי ובביטחון הפנים בעיר.

את האירוע הנחו ראש מנהל קשרי קהילה, ליזו אוחיון ומנהל מחלקת התרבות מאור בנזינו. תזמורת המשטרה הנעימה לאורחים בקטעי נגינה. לאחר טקס הסרת הלוט וקביעת המזוזה נשאו הדוברים דברי ברכה.

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי אמר: "יש לי הכבוד והגאווה להציג את המודל הייחודי להשלטת החוק והסדר שבנינו כאן בעיר, מודל שמביא לצמצום דרמטי של רמות האלימות והפשיעה, ולשביעות רצון ותחושת ביטחון אישי". עוד אמר לנקרי: "המודל שלנו, בתמצית, הוא פשוט אבל תקדימי: אנחנו לוקחים אחריות ומפעילים את המשטרה ואת העירייה בשיתוף פעולה מלא. שיתוף פעולה שהופך למכפיל כוח ומאפשר התמודדות מקיפה לא רק עם האתגרים עצמם, גם עם היסודות שלהם".

ראש הממשלה בעכו | צילום: דוברות עיריית עכו
ראש הממשלה בעכו | צילום: דוברות עיריית עכו

ראש העיר פנה לראש הממשלה ואמר לו: "אין לי בכלל ספק שגם את היעד השאפתני של מיגור הפשיעה באזורים רוויי אלימות אתה תשיג כשם שהשגת במהלך שנות מנהיגותך יעדים שאפתניים יותר של הסכמי שלום, הקניית בטחון בגבולות והשגת חיסונים מצילי חיים לכל תושבי המדינה. בשם כלל תושבי עכו אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו גם כדי להודות לך על הזינוק העצום שחוותה עירנו בשנותיך כראש ממשלה".

לנקרי הודה לראש הממשלה גם על התמיכה בהטבות המס לתושבי העיר עכו. "אין לי ספק שכשם שהעיר עכו עולה כפורחת, כך תמשיך ותפרח המדינה בשנים הקרובות", חתם לנקרי את דבריו, "אני מאחל לך ולמדינה עוד שנים רבות בהן תוסיף להנהיג אותנו במרץ, בחיוניות, בכישרון, מחיל אל חיל ובבריאות טובה ואיתנה".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו פתח את דבריו בנימה אישית: "שמעון הוא איש חזון ומעש. שום דבר לא עוצר את העשייה השקטה והנחושה שלך. אתה מנצח על המהפכה הנפלאה בעכו והיא אמיתית. כל אחד רואה מה קורה בעכו ויש הרבה ברכה במפעל חייך".

ראש הממשלה, הוסיף: "עכו היא מודל שצריך ללמוד אותו ויכול להוות מודל לערים נוספות. בעכו ישנם חיים משותפים שמבוססים על בטחון וכלכלה. אחד הדברים הנפלאים שקורים בעכו הוא האתרים ההיסטוריים שקיימים בעכו. התהוות ההיסטוריה של עכו הופכת אותה לעיר על המפה ההיסטורית העולמית וזה סוחף לכאן אנשים".

בתום הטקס ביקרו ראש הממשלה, ראש העיר והפמליה המכובדת במוקד החיסונים האחוד שפתחה העירייה בבית דדו ברחוב ויצמן.

ראש הממשלה בעכו | צילום: דוברות עיריית עכו
ראש הממשלה בעכו | צילום: דוברות עיריית עכו
לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות