fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קשת טעמים תרמה 200 אלף שקלים לעמותה הפועלת עבור ילדים חולי סרטן

אריאל וליאת הכט, בעלי רשת הסופרמרקטים 'קשת טעמים', הובילו קמפיין במהלכו גייסו סכום של 200 אלף שקלים חדשים שהוענקו לעמותת ל"ב - להילחם ביחד, הפועלת למען ילדים חולי סרטן ולתמיכה במשפחותיהם.
בעלי קשת טעמים למען עמותת ל"ב | צילום: שרה איקו

זו השנה הרביעית שהנהלת רשת הסופרמרקטים 'קשת טעמים' ועובדיה נרתמים למסע התרמה ענק למען ילדים חולי סרטן של עמותת ל"ב – להילחם ביחד.

גם השנה, על אף תקופת הקורונה והקשיים הלוגיסטיים שבעקבותיה, החליטו בעלי הרשת ליאת ואריאל לכט, להמשיך במסורת ההתרמה למען העמותה.

בטקס שהתקיים במשרדים הראשיים של החברה בעכו, ובהתאם להנחיות ומגבלות הקורונה, נמסרה תרומה בסכום של 200 אלף שקלים לעמותת ל"ב.

נכחו במעמד המרגש: בעלי 'קשת טעמים' ליאת ואריאל לכט, מנכ"ל קשת טעמים דני גרינברג, יו"ר עמותת ל"ב ברנרד זיטוק, ומנהל הפרויקטים של העמותה מוטי וגנר.

הזוג לכט, אמרו במהלך הטקס: "אנו מודים לצוות העובדים ובמיוחד לקהל לקוחותינו, שללא התגייסותם לא היינו נמצאים במעמד המרגש הזה היום. אנו שמחים שלמרות ימים טרופים אלה, אנשים פתחו את כיסם ואת לבם למען הילדים החולים והם אלה שהובילו להצלחת הקמפיין".

יו"ר העמותה, ברנרד זיטוק ומנהל הפרויקטים, מוטי וגנר העניקו פסלון הוקרה לבעלי הרשת אריאל וליאת לכט, והודו להם בהתרגשות: "אין די מילים בפינו על מנת להודות ולשבח את פועלם העצום ויוצא הדופן של אריאל וליאת לכט למען הילדים חולי הסרטן ומשפחותיהם. בזכות אנשים כמותכם אנו יכולים להמשיך לשמח את הילדים החולים ולתמוך במשפחותיהם".

יש לציין כי עמותת ל"ב- להילחם ביחד, פעילה משנת 1991 ומופעלת על ידי הורים שילדיהם חולים במחלת הסרטן ומטופלים ביחידה לאונקולוגיה ילדים במרכז הרפואי רמב"ם חיפה. העמותה פועלת ללא לאות על מנת לתרום את הידע והניסיון למשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן ודואגת לרווחת הילדים החולים ובני משפחותיהם.

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות