fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קוד פתוח לצפון: קהילת הקוד הפתוח הישראלית מגיעה לגליל

על רקע המלחמה המתמשכת בגבולות הדרום והצפון, מארח פארק הייטק צפון את קהילת "מעקף" למיטאפ אזורי בנושא קוד פתוח.
קוד פתוח לצפון - קהילת הקוד הפתוח הישראלית מגיעה לגליל | צילום: 'קהילת מעקף'

ב-10 בינואר תקיים קהילת "מעקף", קהילה ישראלית ותיקה לקידום קוד פתוח, מיטאפ חדשנות ראשון מסוגו בפארק הייטק צפון, אירוע שנועד להעצים את הקשר עם מפתחי הצפון ולאתר כישרונות צעירים.

המיטאפ יתמקד בהיכרות עם עולם פיתוח הקוד הפתוח בישראל, המגמות העכשוויות והכיוונים העתידיים, מתוך מטרה להתחבר למגוון רחב של מפתחים, ולייצר הזדמנות לנטוורקינג וחיבורים חדשים בקהילה.

במיטאפ יועברו שתי הרצאות מרכזיות על ידי מומחים בתחומם. אוריאל אופיר, מהנדס תוכנה בהכשרתו ומנהל קהילת "מעקף" יסקור בהרחבה את פרויקט הקוד הפתוח "Reduced.to" שמאפשר קיצור קישורים ואיסוף מידע על השימוש בהם. אוריאל יסביר כיצד ניתן להצטרף לצוות המתכנתים של הפרויקט וכך להתפתח מקצועית באמצעות תרומת קוד לפרויקט קוד פתוח. הפרויקט מבוסס על הטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום התכנות באינטרנט ומאפשר התנסות עם מגוון אתגרים עבור מתכנתים שמעוניינים להרחיב את הידע שלהם.

בהמשך יפגשו האורחים את נועה ממן שתרצה על עולם ה-ווב 3.0 – שם ידונו בגלגול הבא של האינטרנט, לצד היתרונות של ווב 3.0, כיצד הוא משנה את האופן שאנו משתמשים ברשת, ומהי השפעתו הפוטנציאלית על החיים, העבודה והחברה שלנו.

קהילת "מעקף" שפועלת לעודד חדשנות, יצירתיות ומענה יצירתי לבעיות בעולם הפיתוח, מגיעה לפארק הייטק צפון, המארח את האירוע, מתוך מטרה לשלב את עובדי הפארק ומפתחים מצפון הארץ בקהילה, לתמוך ולאמץ את הקוד הפתוח הישראלי. הפארק מהווה את ביתם של כ-500 עובדי טכנולוגיה בחברות ישראליות, בינלאומיות וסטרטאפים מובילים ויוצר סביבת עבודה צעירה, תוססת ומלאת השראה – האווירה האידיאלית למיטאפים ופעילויות קהילתיות כאלה.

מקים קהילת "מעקף" אוריאל אופיר מזמין את המפתחים והיזמים הצעירים להגיע ולהשתלב בקהילה התוססת: "אנו רואים כאן המון כישרון ופוטנציאל, ותורמים משמעותיים לעתיד הטכנולוגי". הוא פונה גם לתעשייה לתמוך ולחזק את הקוד הפתוח הישראלי.

הצטרפו למיטאפ בקישורhttps://bit.ly/3GJyotZ

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות