fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: רימון הלם נזרק לביתו של דודו אלחיאני מנהל מחלקת הפיקוח בעיריית נהריה

אלמונים השליכו הערב (שבת) רימון על גג ביתו של דודו אלחיאני מנהל מח' הפיקוח בעיריית נהריה, המתגורר ברחוב יבנה בעיר. לא דווח על נפגעים
תחום איזור הבית של דודו אלחיאני ע"י המשטרה, לאחר זריקת הרימון | צילום: באדיבות זאב קראוטהמר

רימון הלם נזרק הערב, 6.2 (שבת), על גג ביתו של מנהל מחלקת הפיקוח בעיריית נהריה דודו אלחיאני ברחוב יבנה בעיר, בעת האירוע חלק מבני המשפחה שהו בבית, אולם לא היו נפגעים.

כנראה בהשראת הסדרה "השוטרים" המשודרת בקשת 12 והמתרחשת בנהריה, נזרק רימון הלם המשמש להתראה היות ואינו גורם לנזק, על גג ביתו של דודו אלחיאני מנהל מח' הפיקוח בעירייה.

שוטר סורק אחרי שרידי הרימון על גג הבית | צילום: באדיבות זאב קראוטהמר

למקום האירוע הגיעו כוחות משטרה גדולים בפיקודה של מפקדת תחנת נהריה סנ"צ מרי דניאלי, שתחמו את האיזור והחלו בסריקה אחר ממצאים ע"י חוקרי מז"פ במסגרת החקירה שנפתחה, כשהרקע והנסיבות בבדיקה.

בהמשך הוזעקו כוחות כב"ה כדי לספק סולמות שיסייעו לשוטרים לטפס על הגג כדי לסרוק אחרי ממצאים.

כבאים מביאים סולמות כדי לסרוק אחרי ממצאים על הגג של בית אלחיאני | צילום: באדיבות זאב קראוטהמר

כמו כן הגיעו למקום ראש העיריה רונן מרלי ששוחח עם סנ"צ דניאלי, אלי אלבז מנכ"ל העיריה, קב"ט העיריה וחגי עינב דובר העיריה שהמציא לנו את תגובת העיריה.

ראש העיריה רונן מרלי משוחח עם מפקדת תחנת נהרי סנ"צ מרי דניאלי סמוך לבית אלחיאני | צילום: דוברות העיריה

ראש העיר, רונן מרלי: "מגנה בחריפות את השלכת רימון ההלם לעבר ביתו של מנהל אגף הביטחון והסדר הציבורי בעירייה וסומך על המשטרה שתמצא במהירות את האחראים למעשה ותמצה איתם את הדין".

המשיך מרלי: "העירייה תמשיך במדיניותה ולא תכנע לשום ניסיון הפחדה או כל ניסיון פגיעה בעובד ציבור, מצד כל גורם שהוא והפעילות העירונית עם השמירה על הסדר והבטחון בעיר יימשכו כסדרם. לא תהיה ביריונות בעיר ולא נכנע לשום לחץ, אף אחד משום מקום לא ימנע מאיתנו להמשיך לעבוד ולשמור על בטחון התושבים והסדר הציבורי בעיר".

בעירייה הבהירו כי מכלול השירותים לתושב באשר הם יימשכו וניסיונות ההפחדה והאיומים לא ירתיעו, להיפך, אנו נחכה לתוצאות חקירת המשטרה ולמיצוי הדין עם האחראים למעשה.

שוטרי תחנת נהריה ביצעו פעולות חקירה מהירות ומגוונות, בסיומן עצרו לפני זמן קצר תושב העיר בשנות ה-30 לחייו, בחשד שהשליך הערב רימון לעבר ביתו של דודו אלחיאני מנהל מח' הפיקוח בעיריה.

בהתאם להתפתחות החקירה, תחליט המשטרה האם לבקש מחר את הארכת מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בקריות.

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות