fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: בפעם השניה בתוך שבועיים, 2 רימוני יד הושלכו על סופרמרקט חוף הדקל בנהריה

נס חנוכה בסופרמקט חוף הדקל בנהריה, 2 רימוני יד שהושלכו על החנות בשעה ששהו בה לקוחות רבים, לא גרמו לנזק ברכוש ולא לנפגעים
זירת השלכת הרימונים על חוף הדקל | צילום קובי הרצשטרק

לא עברו אפילו שבועיים מאז השליכו על סופרמרקט "חוף הדקל" רימון יד, חוררו את תריסי החנות בירי צרורות M-16 ופצעו את שומר הלילה, מסתבר שהבעלים קרוב לוודאי לא פתר את בעיותיו עם המתנכלים לסופר וגם המשטרה עדיין לא לכדה אותם.

אמש(שלישי) בשעה 20.00 כשהחנות הומה מלקוחות, הושלכו שני רימונים על הסופר, רימון הלם אחד התפוצץ לא רחוק מהכניסה, לא גרם לנזקים ברכוש ולא לנפגעים ואילו השני לא התפוצץ כנראה עקב תקלה ונשאר מונח סמוך לכניסה.

סנ"צ בועז סמוכה מפקד משטרת נהריה החדש | דוברות המשטרה

שוטרי תחנת נהריה בפיקודו של מפקד התחנה החדש סגן ניצב בועז סמוכה שהגיעו למקום, סגרו את הזירה, סרקו את השטח והרחיקו את הסקרנים כדי לאפשר לחבלני המשטרה לטפל ברימון שלא התפוצץ ולפוצץ אותו בצורה מבוקרת.

סופרמרקט "חוף הדקל" הינו מרכול מרכזי בנהריה ולקוחות רבים פוקדים אותו במיוחד בשעות הערב, בניגוד לפעם הקודמת שהתקיפה בוצעה לאחר סגירת החנות כשלא היו באזור לקוחות, הפעם הרימונים הושלכו בשעה שהסופר וסביבתו הומים מלקוחות ורק בנס לא היו נפגעים בנפש.

עוברים ושבים שנכחו במקום, דיווחו לנו שבלשי משטרה ששהו באזור הסופר כנראה עקב הארוע הקודם, רדפו אחר המתנקשים, אולם לא הצליחו ללכוד אותם.

 

 

 

 

 

לחדשות נוספות בחדשות נהריה וצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות